مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از آغاز بهره برداری۱۰۲ پروژه این اداره کل با اعتباری بیش از ۱۲هزار میلیارد ریال در دهه فجر سالجاری خبر داد.

بهره برداری از ۱۰۲ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان

به گزارش قدس آنلاین، ایوب کرد افزود: این تعداد پروژه شامل روکش آسفالت ۲۲۴ کیلومتر از مسیرهای اصلی و شریانی و روکش آسفالت ۳۶۸ کیلومتر از مسیرهای فرعی و روستایی با هدف تأمین ایمنی عبور و مرور، کاهش میزان خرابی راه و افزایش عمرآن، کاهش هزینه های استهلاک وسایل نقلیه و همچنین ایجاد شرایط مناسب برای رسیدن به موقع به مقصداز جمله پروژه هایی است که در دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به بهره برداری ۷۹کیلومتر راه روستایی در این ایام افزود: ساخت این میزان از راه‌های روستایی در استان تأثیر بسزایی در رفع محرومیت و ارتقای سطح دسترسی خانوار روستایی از راه مناسب آسفالته و شاخص‌های توسعه روستایی خواهد داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان با اشاره به رفع پنج نقطه از نقاط پرتصادف استان، اجرای ۲۸ کیلومتر حفاظ بتنی و فلزی جدید، نصب ۶هزار علائم ایمنی و نصب ۵۰۰ مترمربع تابلو اطلاعاتی نیز در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با تاکید برخط کشی ۲هزار و ۸۰۰ کیلومتر از مسیرهای ارتباطی زیر پوشش این اداره کل افزود: اورهال و بازسازی تعدد ۲۴ دستگاه ماشین آلات راهداری،توسعه سالن مسافری پایانه مرزی میرجاوه و اجرای روشنایی نقطه‌ای در ۱۶ نقطه از مسیرهای ارتباطی استان از دیگر اقدامات این اداره کل است که در دهه مبارک فجر، مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.