همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر ۳۱ طرح مخابراتی در روستاهای اردستان توسط سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور افتتاح شد.

افتتاح ۳۱ طرح مخابراتی در اردستان

به گزارش قدس آنلاین، رییس اداره مخابرات اردستان در این مراسم گت: این طرح ها از هفته دولت سال جاری تا دهه فجر تکمیل و امروز افتتاح و به بهره برداری رسید، هزینه اجرای این طرح ها ۶۰۰ میلیارد ریال است.
حمید رضا ترکیان نصب چهار سایت جدید همراه اولدر روستاهای حسن آباد، کسوج، کهیاز و ماست بندی، توسعه و ارتقای تکنولوژی ۶ سایت همراه‌ اول در روستاهای ماربین، آستانه، خیرآباد، شیرازان، مهرآباد و کچومثقال را از مهمترین این طرح ها اعلام کرد و گفت: اجرای ۶ کیلومتر فیبر نوری در روستای حسین آباد، محدوده بخشداری های مهاباد و زواره، روستای ونین به سرابه و افزایش پهنای باند کارخانه سیمان، روستاهای احمد آباد و حسین آباد از دیگر طرح های افتتاحی است.
وی افزود: امروز همچنین از طرح های اجرای ترانسمیشن در روستاهای احمد آباد و حسین آباد، افزایش ظرفیت باطری و اجرای تغذیه نیروی مراکز حسین آباد و سهامیه ، نصب MUD در روستای ونین با ظرفیت ۹۶ پورت تلفن و ۳۲ پورت اینترنت و توسعه ظرفیت سوئیچ مراکز تلفن در روستاهای کچومثقال و ماربین بهره برداری شد.
شهرستان اردستان با بیش از ۴۳هزار نفر جمعیت در ۱۱۸کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.