همزمان با فرا رسیدن ۴۵مین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران طرح بخشودگی جرائم دیرکرد کتاب‌های امانتی و عضویت رایگان در تمامی کتابخانه‌های عمومی استان خراسان رضوی اجرا می‌شود.

اجرای طرح بخشودگی جرائم دیرکرد کتاب‌های امانتی و عضویت رایگان در تمامی کتابخانه‌های عمومی

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، همزمان با فرا رسیدن ۴۵مین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران طرح بخشودگی جرائم دیرکرد کتاب‌های امانتی و عضویت رایگان در تمامی کتابخانه های عمومی استان خراسان رضوی اجرا می شود.

در راستای تکریم ارباب رجوع و همزمان با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، عضویت در کتابخانه‌های عمومی سراسر استان از تاریخ ۱۲ بهمن لغایت ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ به صورت رایگان انجام می‌شود. 
علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سامانه http://libs.plib۳۱.ir  پس از تعیین کتابخانه و انتخاب و دریافت گزینه «کد تخفیف» با مراجعه به کتابخانه‌های عمومی سراسر استان تا پایان بهمن ماه ۱۴۰۲ از طرح عضویت رایگان یک ساله استفاده کنند. 

همچنین طرح بخشودگی جرائم دیرکرد کتاب‌های امانتی در طول این ایام نیز اجرا خواهد شد؛ لذا اعضای محترم کتابخانه‌های عمومی می توانند با مراجعه به کتابخانه و عودت کتاب‌های در دست امانت خود از این طرح استفاده کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.