ملی‌پوش اسبق کشورمان با اشاره به اینکه عملکرد امیر قلعه‌نویی قابل دفاع بوده و باید به او فرصت داد گفت: متاسفانه در بازی با قطر، فوتبال روی بد خود را به ما نشان داد و واعی تلخ با این جام داشتیم.

فاطمی: روی بدِ فوتبال را دیدیم؛ عملکرد قلعه‌نویی قابل قبول بود

به گزارش قدس آنلاین فراز فاطمی با اشاره به اینکه در بازی ایران و قطر روی بدِ فوتبال نصیب ما شد، اظهار داشت: قبل از بازی هم گفته بودم امیدوارم اتفاقات فوتبالی به نفع ما باشد اما متاسفانه چنین نشد و با بدشانسی از دور رقابت‌ها کنار رفتیم.

وی ادامه داد: در زمان مناسبی گل زدیم، در آن شرایط می‌توانستیم با گردش توپ و حفظ مالکیت، از گل زده محافظت کنیم تا به گل‌های بعدی برسیم اما روی بدنشاسی ما، قطری‌ها به گل رسیدند و اگر با همان نتیجه به رختکن می‌رفتیم، نیمه دوم شرایط متفاوت بود.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: به نظر من شب گذشته قطری‌ها خیلی خوش‌شانس بودند چراکه حداقل در دقیقه ۱۳ وقت‌های اضافه باید دروازه آنها باز می‌شد که نشد و توپ بعد از برخورد با تیر دروازه،‌ به بیرون رفت.

فطمی در خصوص عملکرد امیر قلعه‌نویی در تیم ملی ابران تاکید کرد: عملکرد قلعه‌نویی قابل قبول بود، اگر یکی از توپ‌هایی که به گل تبدیل نشد وارد دروازه قطری ها شده بود با توجه به پنالتی‌زن‌های خوبی که داریم و همچنین حضور بیرانوند درون دروازه ، الان در فینال حضور داشتیم و خیلی چیزها فرق می‌کرد اما باید این را قبول کنیم که شب ما نبود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.