امام جمعه گناباد گفت: بستر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را باید با جهاد تبیین و خنثی‌سازی شبهات و سیاه‌نمایی دشمنان افزایش داد.

امام‌جمعه گناباد: برای مشارکت حداکثری باید جهاد تبیین کرد

به گزارش قدس خراسان،حجت الاسلام حسن صادقی نسب امروز در خطبه های نماز جمعه گناباد در مصلی امام خمینی (ره) افزود: دشمنان و عوامل آنها با ترفندهای گوناگون و سیاه نمایی نسبت به خدمات نظام جمهوری اسلامی تلاش می کنند که مردم بویژه جوانان را از حضور در انتخابات ناامید سازند، در حالیکه باید آنان را به مشارکت حداکثری با روشنگری نسبت به این ترفندها و بیان دستاوردها و خدمات نظام دعوت کرد.

وی ادامه داد: در کنار بیان خدمات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی باید این مسائل که حضور پرشور در انتخابات تکلیف و حق همه مردم و از مصادیق یاری دین مبین اسلام و نظام است را تبیین کرد.

خطیب نماز جمعه گناباد گفت: حضور گسترده و حداکثری در انتخابات سالجاری دشمنان را ناامید می کند، ولی اگر حضور در انتخابات کم رنگ باشد معاندان و استکبار جهانی در تشدید تحریمها و دستیابی به اهدافشان امیدوار می شوند.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال تصریح کرد: جوانان و نوجوانان دهه ۸۰ و ۹۰ که تحت تاثیر بیشترین هجمه و شبیخون فرهنگی دشمنان از طریق فضای مجازی قرار دارند، با شرکت پرشور در این راهپیمایی، خط بطلانی بر ترفندها و سیاه نمایی های دشمنان کشیدند.

حجت الاسلام صادقی بیان کرد: شرکت پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کرد که مردم با وجود همه سیاه نمایی های دشمنان و مشکلات کشور به مسوولان اعتماد دارند و همچنین با وجود نارضایتی ها میان اصل انقلاب اسلامی و برخی ناکارآمدی ها و کوتاهی ها تفاوت قائل هستند.

وی گفت: همان طور که ملت ایران با حضور پرشور و میلیونی خود دشمنان و استکبار جهانی را ناامید کردند، با شرکت گسترده در انتخابات امسال نیز بار دیگر توطئه های دشمنان را خنثی می کنند.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.