نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: مدیران باید روستا به روستا مشکلات مردم را بررسی و مشکلاتی که قابل حل است را در اولویت بگذارند.

مدیران باید مشکلات مردم را در اولویت بگذارند

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری روز گذشته در جمع علمای اهل سنت نخل تقی، اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر یکی از ضروریات دین مبین اسلام محسوب می‌شود که عالمان دینی به وسیله آن می‌توانند بندگان را به معبود نزدیک‌تر نمایند.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: ۴۵ سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و کارها و اقدامات بزرگی در کشور صورت گرفته، انتظارات مردم به حق است لذا مطالباتی که بر روی زمین مانده باید توسط مسئولین محقق شود.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: مدیران باید روستا به روستا مشکلات مردم را بررسی و مشکلاتی که قابل حل است را در اولویت بگذارند.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه بخش عمده‌ای از مشکلات ساحل نشینان ما «ته لنجی» است، گفت: شغل و امرار و معاش بخش قابل توجهی از مردم ما به دریا گره خورده و امیدواریم این مشکلات توسط مسئولین مرتفع شود.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: آسایش مردم در کنار دین داری، همواره مورد دغدغه رهبر معظم انقلاب بوده است.

وی ادامه داد: اگر مردم شادمان باشند و رضایتمندی در کسب و کار و امرار و معاش شان وجود داشته باشد، هیچ قدرت خارجی نمی‌تواند کشور را تهدید کند.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم دشمن میان شیعه و سنی تفرقه ایجاد کند، افزود: امید به آینده زمانی محقق می‌شود که افراد عهده دار مسئولیت با اقدامات شان از مشکلات مردم گره‌گشایی کنند تا شاهد احساس خوشحالی در میان مردم باشیم.

آیت الله حسینی بوشهری تصریح کرد: اگر مردم احساس کنند مدیران پای کار هستند، آن زمان اگر مدیر یک گام بر دارد بدون شک مردم ده گام بر می‌دارند و هر کجا نیاز به حضورشان باشد، حضور پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در حوزه قرآنی دستاوردهای قابل توجهی داشته است، خاطرنشان کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی وضعیت قرآنی کشور در سطح بسیار پایین بود، اما امروز در میان شیعیان و برادران اهل سنت شاهد پرورش نخبگان قرآنی هستیم که این‌ها از برکات انقلاب اسلامی و توحید می‌باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.