۱۱ نفر بر اثر ۲ سانحه رانندگی عصر پنج شنبه در شهرستان‌های گناباد و خواف واقع در جنوب استان خراسان رضوی مصدوم شدند.

سوانح رانندگی در گناباد و خواف ۱۱ مصدوم داشت

به گزارش قدس خراسان، از این تعداد پنج نفر بر اثر برخورد کامیون و خودروی سواری در خواف و ۶ نفر هم بدنبال برخورد ۲ دستگاه خودروی سواری پراید و سمند در شهرستان گناباد مصدوم و روانه بیمارستان شدند.

در همین زمینه مسئول مرکز اورژانس خواف عصر پنج شنبه گفت: برخورد کامیون حمل بار سنگ آهن با خودروی سواری پژو در این شهرستان پنج نفر مصدوم به همراه داشت.

عبدالرحمن مجددی افزود: بدنبال وقوع این حادثه که در جاده خواف به تایباد به وقوع پیوست ۲ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: مصدومان حادثه بعد از اقدامات نخست درمانی به بیمارستان ۲۲ بهمن خواف انتقال یافتند.

مسئول اورژانس خواف گفت: تردد روزانه بالغ بر ۲ هزار دستگاه تریلی کشنده حمل سنگ آهن در جاده‌های شهرستان خواف علاوه بر ترافیک منجر به بروز تصادفات می‌شود که خستگی رانندگان وسائل نقلیه سنگین و آشنایی نداشتن آنان با رانندگی تدافعی و یا رانندگی به هنگام خطر و حوادث در بروز سوانح ناگوار نقش مهمی دارد.

وی ادامه داد: خستگی و خواب آلودگی برخی رانندگان به خصوص بعد از تعویض شیفت معادن در بروز تصادفات بین وسائل نقلیه سنگین و تریلی‌های کشنده حمل بار با خورهای سواری و اتوبوس و مینی‌بوس در طول مسیر و بروز سوانح ناگوار در این مسیرها و از جمله خواف به تربت حیدریه و خواف به قائن عامل مهم در بروز این سوانح به شمار می‌رود.

۶ مصدوم در اثر برخورد ۲ خودروی سواری در گناباد

محمد حسین اسماعیل زاده مسئول مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد هم گفت: بر اثر برخورد ۲ خودروی سواری پراید و سمند در جاده گناباد به بجستان ۶ نفر مصدوم شدند و بعد از اقدامات نخست درمانی به بیمارستان علامه بهلول گنابادی انتقال یافتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.