مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای خراسان گفت: برف و برودت هوا در هفته جاری هیچ اختلالی در شبکه برق استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی و خراسان شمالی بوجود نیاورده و شبکه برق این استان‌ها همچنان پایدار است.

شبکه برق خراسان در ناپایداری هوا پایدار است

به گزارش قدس خراسان، حسین محمودی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به رغم بارش برف سنگین که از روز یکشنبه، ۶ اسفند ماه در استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی آغاز شده و برودت شدید هوا که در اکثر نقاط این استان‌ها سردترین روزهای سال را سپری می‌کنند، شبکه برق این استان‌ها پایدار است.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای خراسان بیان کرد: با وجود بارش برف سنگین و مداوم و برودت شدید هوا از روز یکشنبه هفته جاری تاکنون، با تلاش بی وقفه کارکنان شرکت برق منطقه‌ای خراسان شبکه برق استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی در حالت پایدار قرار دارد.

وی گفت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی، برنامه ریزی و تمهیدات لازم درخصوص آماده باش همه گروه‌ها و تیم‌های عملیاتی در سطح معاونت بهره‌برداری این شرکت انجام شده و دراین راستا و به منظور حفظ پایداری شبکه برق، ضمن برگزاری نشست‌های ویژه و اتخاذ تدابیر لازم مدیریتی، افزایش بازدیدها از تجهیزات و خطوط انتقال برق در شبکه تحت پوشش استان‌های خراسان مدنظر قرار گرفته است.

محمودی اضافه کرد: هماهنگی‌های لازم با استانداری‌های استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی و شرکت‌های پخش فرآورده‌های نفتی و گاز استان‌های خراسان برای تامین سوخت نیروگاه‌ها انجام گرفته است که در نتیجه این تلاش‌های شبانه روزی، شبکه برق در سطح سه استان خراسان پایدار و خدمت رسانی به مردم در حال انجام است.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای خراسان گفت: ظرفیت نیروگاهی استانهای سه گانه خراسان (خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی) بیش از ۶ هزار مگاوات است که بخشی از آن شامل هفت نیروگاه بزرگ حرارتی می‌شود که از این میزان چهار هزار مگاوات نیروگاه مربوط به خراسان رضوی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.