آژانس آنروا وابسته به سازمان ملل متحد اعلام کرد که روایت‌هایی را از ضرب و شتم و تعرض جنسی به اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی دریافت کرده است.

آنروا:روایت‌هایی را ازتعرض جنسی به اسرای فلسطینی دریافت کرده‌ایم

به گزارش قدس آنلاین، روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در مطلبی گزارش تحقیقات آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) درباره برخوردهای صورت‌گرفته از سوی رژیم صهیونیستی با اسرای فلسطینی را منتشر کرد.

بر اساس گزارش آنروا رژیم صهیونیستی با صدها نفر از ساکنان نوار غزه که در جریان حمله‌های این رژیم به نوار غزه به اسارات درآمده‌اند بدرفتاری کرده است.

آنروا گزارش داد که فلسطینیانِ به اسارت درآمده بدون هرگونه تفهیم اتهامی، در ۳ موضع نظامی واقع در سرزمین‌های اشغالی زندانی شده‌اند.

همچنین بر اساس این گزارش رژیم صهیونیستی در جریان جنگ علیه نوار غزه، هزاران فلسطینی ساکن این باریکه را به اسارت درآورده و در حال هزار ۳ هزار نفر از این افراد همچنان در زندان‌های این رژیم در بند به سر می‌برند.

آژانس آنروا اعلام کرد که بر اساس روایت‌هایی که برخی از اسیران فلسطینی عنوان کرده‌اند، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی، این اسیران را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند و آن‌ها را عریان ساخته‌اند.

علاوه بر این بر اساس گزارش آنروا برخی از اسرای فلسطینی اعلام کرده‌اند که در زندان‌های رژیم صهیونیستی مورد تعرض جنسی قرار گرفته‌اند و بیش از یک ماه از دریافت درمان محروم بوده‌اند.

روز گذشته نیز خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس روایت یک بانوی آزاده فلسطینی ساکن غزه درباره رفتار وحشیانه نظامیان صهیونیست با اسرای فلسطینی به ویژه بانوان فلسطینی را منتشر کرد.

بر این اساس این بانوی آزاده فلسطینی گفت: نظامیان اسراییلی به یکی از مدرسه‌های وابسته به آنروا یورش آوردند و به مردان دستور دادند لباس‌هایشان را از تن در آورند. آن‌ها می‌خواستند ما را خوار کنند. نظامیان اسراییلی زنان را برای بازرسی به یک مسجد بردند.

وی افزود: نظامیان (صهیونیست) به من دستور دادند پرچم اسراییل را ببوسم، اما وقتی من این اقدام را نپذیرفتم یک نظامی موهایم را کشید و صورتم را به دیوار کوبید.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.