مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از اعزام ۲ هزار و ۱۰۰ مُبلغ دینی بومی و اعزامی به مناطق مختلف این استان همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان خبر داد.

اعزام ۲ هزار و ۱۰۰ مبلغ دینی به مناطق مختلف استان همدان

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام مهدی ارتقایی گفت: ۴۰۰ نفر از این مُبلغان اعزامی و ما بقی بومی استان هستند و نیز تعداد ۶۰۰ نفر از مُبلغان را خواهران تشکیل می‌دهند.

او گفت: این مبلغان با هماهنگی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم و سازمان تبلیغات اسلامی اعزام و در مدت یک ماه استقرار در مناطق شهری و روستایی تفسیر قرآن در قالب طرح ملی مسطورا، ترویج احکام شرعی، مسائل اعتقادی، آگاهی بخشی در خصوص کاهش آسیب‌های اجتماعی و مسائل خانوادگی از اولویت‌های مباحث تبلیغی آنها خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه هزار و ۷۰۰ مسجد فعال میزبان برنامه‌های ماه مبارک رمضان است گفت: ۱۶۰ جلسه جزو خوانی قرآن در سطح استان شناسایی شده است.

حجت الاسلام ارتقایی گفت: سه هزار برنامه جشن نیمه ماه مبارک رمضان مصادف با ولادت امام حسن مجتبی (ع) و ۱۰ هزار جلسه برای شب‌های قدر پیش بینی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: طرح ملی مسطورا "سطر سطر زندگی با آیه‌ها" با هدف گفتمان‌سازی و ترویج مفاهیم قرآنی همزمان با ماه مبارک رمضان در استان اجرایی شده است که براساس برنامه ریزی‌های انجام شده ۹۶۴ هزار نفر از اقشار مختلف از مخاطبان آن هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.