رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران از اجرای برخی محدودیت های ترافیکی همزمان با راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان های این استان خبر داد.

اجرای تمهیدات ترافیکی روز قدس در شرق استان تهران

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ علی سلیمانی اظهار داشت: روز جمعه ۱۷ فروردین ماه همزمان با سراسر کشور در شهرستان‌های شرق استان تهران راهپیمایی بزرگ و باشکوه روز جهانی قدس برگزار می‌شود و مأموران راهنمایی و رانندگی بر اساس برنامه ریزی انجام شده به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در برخی خیابان‌ها و مناطق این استان خواهند پرداخت.

وی افزود: در سطح معابر شهرستان ورامین محدودیت‌ها از صبح روز جمعه ۱۷ فروردین ماه از ساعت ۰۷۰۰ از میدان امام حسین(ع) به سمت میدان امام خمینی(ره) و به سمت مسجد صاحب الزمان اعمال و تا پایان برگزاری مراسم راهپیمایی و نماز جمعه ادامه خواهد داشت.

سرهنگ سلیمانی افزود : در مسیرهای راهپیمایی تردد و توقف هرگونه خودرو و موتورسیکلت ممنوع می باشد و مأموران راهنمایی و رانندگی اجازه تردد به هیچ خودرویی را نخواهند داد.

رئیس پلیس راهور ویژه شرق استان تهران بیان داشت: برای اینکه حضور مردم در راهپیمایی تسهیل شود، ناوگان حمل و نقل عمومی استان به ویژه اتوبوسرانی اقدام به جابه جایی مسافران از میادین اصلی به سمت مسیرهای راهپیمایی خواهند کرد.

سرهنگ سلیمانی تصریح کرد: انتظار می‌رود همشهریان محترم با خودروی شخصی به محل برگزاری راهپیمایی نیایند و برای ایاب و ذهاب از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند و پلیس راهور را در برقراری ایمنی تردد در مسیر راهپیمایی یاری نمایند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.