​​​​​​​رئیس گروه سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: فروش فیلم‌های اکران شده در گروه سینمای ایران ۱۴۰۳ تاکنون ۹میلیارد و ۳۶۵ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان در ۴هزار و ۸۳۴ سانس در سینماهای خراسان رضوی بوده است.

فروش ۹ میلیاردی سینماهای خراسان رضوی در اکران نوروزی

سوسن محمدزاده در گفت‌وگو با قدس درباره میزان فروش کلی فیلم‌های اکران نوروزی در سینماهای خراسان رضوی اظهار کرد: فروش فیلم‌های اکران شده در گروه سینمای ایران ۱۴۰۳ تاکنون ۹میلیارد و ۳۶۵ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان در ۴هزار و ۸۳۴ سانس در سینماهای خراسان رضوی بوده است و ۱۴۸ هزار و ۹۴۸ نفر به تماشای این فیلم‌ها در سینما نشسته‌اند.

رئیس گروه سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی یادآور شد: فیلم سینمایی «تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی با فروش ۷میلیارد و ۳۹۳ میلیون و ۳۹۵ هزار تومان در ۲هزار و ۴۳۷ سانس، پیشتاز فروش‌ اکران نوروزی در خراسان رضوی است.

وی افزود: فیلم «بی‌بدن» به کارگردانی مرتضی علیزاده نیز با فروش یک میلیارد و ۴۵ میلیون و ۹۵۰ هزار تومانی در ۸۷۳ سانس رتبه دوم فروش را کسب کرده است.

محمدزاده ادامه داد: فیلم سینمایی «آپاراتچی» به کارگردانی قربانعلی طاهرفر با فروش ۳۷۳ میلیون و ۳۶۵ هزار تومانی در ۴۶۲ سانس، رتبه سوم فروش اکران نوروزی را به خود اختصاص داد.

رئیس گروه سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی یادآور شد: فیلم «ایلیا جستجوی قهرمان» به کارگردانی سیدعلی موسوی‌نژاد با فروش ۱۹۳ میلیون و ۹۰۵ هزار تومانی در ۳۹۸ سانس و فیلم «نوروز» به کارگردانی سهیل موفق با فروش ۱۷۰ میلیون و ۱۵۰ هزار تومانی در ۳۴۴ سانس رتبه‌های چهارم و پنجم فروش را کسب کردند.

وی افزود: همچنین فیلم‌های «آسمان غرب» به کارگردانی محمد عسگری و «پرویزخان» به کارگردانی علی ثقفی به ترتیب با فروش ۱۵۱ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان و ۴۷ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان در پایین جدول فروش فیلم‌های اکران نوروزی در سینماهای خراسان رضوی قرار گرفتند.

خبرنگار: فریده خسروی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.