رئیس مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: کارشناسان و مأموران این مرکز در نوروز امسال دو هزار و ۹۰۰ ماموریت اورژانسی در غرب خراسان رضوی انجام دادند.

اورژانس غرب خراسان ۲۹۰۰ ماموریت نوروزی را عملیاتی کرد

به گزارش قدس خراسان، غلامعباس کافی اظهار کرد: در طرح نوروزی این مرکز که از ۲۵ اسفند پارسال تا ۱۵ فروردین امسال ادامه داشت، ۱۲ هزار و ۲۳۵ تماس تلفنی با این مرکز برقرار شد.س مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار افزود: در این بازه زمانی کارکنان اورژانس در دو هزار و ۹۰۰ عملیات نزدیک به سه هزار بیمار و آسیب دیده را به بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در شهرهای سبزوار، نقاب و جغتای منتقل کردند.

وی خاطرنشان کرد: ماموریت‌های نوروزی اورژانس غرب خراسان شامل ۴۵۵ ماموریت ترافیکی، دو هزار و ۴۳۹ ماموریت غیرترافیکی و سه سورتی پرواز اورژانس هوایی بوده است.

کافی افزود: از کل بیماران و مصدومان انتقال یافته به مراکز درمانی در نوروز ۶۷۶ نفر مصدومان حوادث ترافیکی و دو هزار و ۳۰۰ نفر بیماران داخلی و حوادث غیرترافیکی بوده‌اند.

رئیس مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ادامه داد: در طرح نوروزی سازمان اورژانس، کلیه پرسنل اورژانس این دانشگاه در ۳۱ پایگاه شهری و جاده‌ای غرب خراسان و نیز یک پایگاه اورژانس هوایی سبزوار به حالت آماده‌باش کامل درآمده و مشغول ارائه خدمات درمانی به مسافران نوروزی شده‌اند.

وی گفت: همکاران مستقر در دو ایستگاه سلامت نوروزی پلیس راه و بوستان «بهمن» سبزوار نیز به صورت مستمر به هزار و ۲۵۳ نفر، خدمات درمانی سرپایی ارائه کردند.

کافی ادامه داد: پایگاه اورژانس هوایی غرب خراسان نیز در سه سورتی پرواز در این مدت، ۶ نفر را به مراکز درمانی منتقل کرد که چهار نفر مصدومان حوادث ترافیکی و دو نفر بیماران قلبی و داخلی بودند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.