مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان از اقامه نماز عید سعید فطر در ۵۰۳ بقعه متبرکه این استان خبر داد.

نماز عید فطر در ۵۰۳ بقعه گیلان اقامه می شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی اظهار کرد: خطبه‌های نماز عید سعید فطر در بقاع مجری طرح ضیافت الهی توسط مبلغان اعزامی از قم و روحانیون مستقر و در بقاع غیر مجری این طرح نیز توسط روحانیون بومی اقامه می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان، عید فطر را یکی از مهمترین اعیاد مسلمانان خواند و اظهار کرد: این عید، جشن نیایش مؤمنان و نمادی از همبستگی مسلمانان در سراسر جهان است.

وی اظهار کرد: طرح ضیافت الهی و آرامش بهاری که از ۲۲ اسفندماه گذشته در ۴۲۵ بقعه متبرکه استان به اجرا درآمد تا ۲۳ فروردین ماه جاری پایان تعطیلات عید سعید فطر ادامه دارد و در اجرای این طرح ۴۰ مبلغ بومی و ۳۵۰ مبلغ غیربومی در برگزاری طرح ضیافت الهی و آرامش بهاری در استان گیلان همکاری دارند.

وی، برگزاری محافل انس با قرآن‌کریم، جلسه ترتیل‌خوانی با حضور قاریان بین‌المللی، کشوری و استانی در بقاع شاخص مجری طرح ضیافت الهی را از جمله برنامه‌های قرآنی در این طرح اظهار و عنوان کرد: برنامه‌های با نشاط معارفی، استفاده از گروه سرود، اجرای نمایش عروسکی با استفاده از ظرفیت مبلغان توانمند در حوزه کودک و نوجوان و اجرای مسابقه‌های فرهنگی از دیگر برنامه‌های بقاع متبرکه در ایام ماه مبارک رمضان است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.