نمایشگاه دستاوردهای تجهیزاتی حوزه بیماری‌های قلب و عروق همزمان با آغاز به کار پنجمین کنگره بین‌المللی قلب «کاسپین» در مجتمع شهدای سلامت مشهد این مجموعه آغاز به کار کرد.

نمایشگاه تجهیزات حوزه بیماری‌های قلب و عروق در مشهد دایر شد

مسئول برگزاری نمایشگاه دستاوردهای تجهیزاتی حوزه قلب روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در این نمایشگاه تجهیزاتی نظیر «مسدودکننده سوراخ قلبی، دستگاه‌های سی تی اسکن، اسپیکت سی. تی، دریچه ونوس با کاربرد در دریچه پولمونری، مسدودکننده‌های قلبی، بالن‌های پرونری ams، دستگاه تصویربرداری و اکوکاردیوگرافی مدیکال، آنژیوگرافی و سونوگرافی به همراه داروهای بیماران قلبی در معرض دید فعالان و متخصصان حوزه قلب و عروق قرار گرفته است.

ایمان مهرآئینی اضاافه کرد: بیش از ۵۰ عنوان کتاب با موضوعاتی از جمله قلب کودکان و بزرگسالان، نارسایی قلبی و غیره نیز در این نمایشگاه عرضه شده است.

وی اظهار کرد: در غرفه‌های دایر در نمایشگاه دستاوردهای تجهیزاتی حوزه قلب انواع داروهای ضدلخته «پلاویکس» برای بیماران قلبی و مغزی و انواع آنتی بلاگرها که بیشتر آن‌ها تولید داخل بوده، به نمایش در آمده است.

مسئول برگزاری نمایشگاه دستاوردهای تجهیزاتی حوزه قلب ادامه داد: این نمایشگاه تخصصی در قالب ۲۰ غرفه به مدت چهار روز از ٢٣ تا ٢۶ فروردین از ساعت 8 تا 18 در تالار شیرین و فرهاد مجتمع شهدای سلامت مشهد پذیرای بازدیدکنندگان است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.