امام جمعه موقت سبزوار گفت: رژیم صهیونیستی از ترس انتقام سخت ایران، هراسان و وحشت زده شده است.

خطیب جمعه سبزوار:‌ رژیم صهیونیستی از  ترس انتقام سخت ایران هراسان است

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام سیدعلی اخباری در خطبه های نماز جمعه این هفته سبزوار افزود: رهبر انقلاب در پاسخ حمله به کنسولگری ایران در سوریه فرمودند که رژیم خبیث صهیونیستی را از این جنایت پشیمان خواهیم کرد و با وجود آنکه هنوز عملیاتی صورت نگرفته، هیمنه پوشالی آنها به تزلزل افتاده است.

وی اظهار کرد: این احساس هراس و وحشت صهیونیست ها از انتقام سخت ایران خود بیانگر اقتدار رهبر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

خطیب جمعه سبزوار در ادامه با اشاره به وجود برخی مشکلات اقتصادی در کشور گفت: اتحاد ملی حول محور ولایت و اطاعت از فرامین ولی فقیه عنصر اصلی در غلبه بر مشکلات اقتصادی کشور است.

حجت الاسلام اخباری همچنین با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ و گفتمان عفاف در جامعه اسلامی گفت: انتظار می رود نهادهای فرهنگی به وظیفه خود در این چهارچوب عمل کنند و مردم نیز در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند.

وی با گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گفت: ارتش دلاور جمهوری اسلامی همچون دژی مستحکم از ابتدای انقلاب تاکنون در برابر تهدیدهای دشمنان ایستاده است.

حجت الاسلام اخباری با اشاره به هشت شوال سالروز تخریب قبور مطهر ائمه بقیع گفت: این رویداد از تلخ ترین وقایع جهان اسلام بود که از سوی وهابیت رخ داد.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.