مدیر کل دامپزشکی قزوین گفت: سه تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در طرح تشدید نظارت‌های نوروزی و ماه مبارک رمضان ضبط و معدوم شد.

سه تن فرآورده خام دامی در قزوین معدوم شد

به گزارش قدس آنلاین، مهدی جلوخانی اظهار کرد: طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز از تاریخ ۲۰ اسفندماه سال گذشته تا ۲۴ فروردین ماه جاری در سطح استان قزوین اجرا شد که سه تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف و تاریخ گذشته در رستوران‌ها ضبط و معدوم سازی شد.

وی با بیان اینکه ۱۳ تیم ثابت و سیار در این طرح فعالیت داشتند، ادامه داد: ۳ هزار و ۷۱۸ مورد بازدید از مراکز عرضه مواد غذایی در رستوران ها و ناوگان حمل و نقل استان قزوین انجام شده است.

جلوخانی تاکید کرد:‌ با توجه به افزایش تقاضای مردم به فرآورده‌های خام دامی در این ایام، اداره کل دامپزشکی استان با نظارت‌های خود ۲۱ مورد پرونده قضایی برای متخلفین تشکیل و ۲ واحد را نیز پلمب کرد.

به گفته این مسوول، با ۲۶ مورد تخلف عرضه فرآورده‌های خام دامی که توسط خودروهای غیرمجاز حمل می‌شد، نیز برخورد جدی صورت گرفت.

مدیر کل دامپزشکی قزوین خاطرنشان کرد: بازرسان بهداشتی دامپزشکی در تمام ایام سال بر تولید، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی نظارت دارند و عموم مردم می‌توانند از طریق شماره تلفن چهار رقمی ۱۵۱۲ موارد تخلف را به دامپزشکی گزارش کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.