۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۱
کد خبر: 978921

رقابت های کشتی فرنگی وزن ۶۷ کیلوگرم قهرمانی آسیا با کسب نشان طلا برای نماینده ایران به پایان رسید.

کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ اسماعیلی طلایی شد

به گزارش قدس آنلاین مسابقات رده بندی و فینال پنج وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی آسیا، بعدظهر امروز (سه شنبه) در شهر بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است و سعید اسماعیلی موفق شد با شکست حریفی از کشور میزبان به مدال طلای این دوره از مسابقات در وزن ۶۷ کیلوگرم برسد.

اسماعیلی در دیدار پایانی با رازاک بیشیکیف از قرقیزستان رفت و با یک مبارزه حساب شده موفق شد با نتیجه سه بر یک از سد حریف بگذرد و طلایی شود.

در وزن ۶۷ کیلوگرم سعید اسماعیلی در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر لی لی از چین را مغلوب کرد. ملی‌پوش کشتی فرنگی ایران در دور بعد فیروز میرزارجب‌اف از تاجیکستان را ۸ بر صفر از پیش‌رو برداشت و به نیمه نهایی راه یافت. اسماعیلی در این مرحله مقابل روشن آتدایف از ترکمنستان با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری رسید و فینالیست شد.

پیش از اسماعیلی، امیررضا ده‌بزرگی موفق شد با شکست حریفی از ازبکستان مدال برنز وزن ۶۰ کیلوگرم قهرمانی آسیا را از خود کند.

وی پس از کسب عنوان قهرمانی قاره کهن گفت: خدا را شاکرم که پس از چهار رقابت سخت به این عنوان مهم رسیدم. در این چند ماه سختی بسیار زیادی در اردوها کشیدم.

اسماعیلی ادامه داد: رقیبان سختی در قهرمانی آسیا داشتم و خدا را شکر می‌کنم که قهرمان شدم، زیرا وزن ۶۷ یکی از سخت‌ترین اوزان است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.