روزنامه نوجوانان
-
درباره آتشسوزی برج «گرنفل» لندن
برجسوزی...!
آتشسوزی گرنفل برای ما یادآور حادثه تلخ آتشسوزی ساختمان پلاسکو تهران بود، برای همین احتمالاً ما ایرانیها بیشتر از سایر مردم دنیا به این خبر و حواشیاش توجه کردیم. در این چندروز کاربران شبکههای اجتماعی با مقایسه آماری اعم از سن سازه، تعداد طبقات و عملیات نجات، امکانات و همچنین واکنش مسئولان و مردم دست به تجزیه و تحلیل این ماجرا زدند؛ تجزیه و تحلیلی که دامنهاش به روزنامهها و خبرگزاریها هم کشیده شد.
-
سیامک نعمتی، سومین خرید قرمزهای پایتخت
پدیده شوتزنی
«سیامک نعمتی» حالا سومین خرید قرمزهای پایتخت از بازار تابستانی نقل و انتقالات است. پدیده ۲۳ساله پیکان، یکی از هیجانانگیزترین بازیکنان تیم مجید جلالی بهشمار میرفت. یک بازیکن چندپُسته که بهعنوان مدافع راست در پیکان چهره شد، اما زیرنظر جلالی به خط هافبک رفت و بهعنوان هافبک چپ و هافبک میانی برای این تیم بازی کرد.
-
در داستان غرق شویم
شب قدر بابا
مداح مسجد بلند میخواند: بک یا الله، بک یا الله، بک یا الله! صدای جماعت با او یکی میشود. بک یا الله، بک یا الله، بک یا الله.... چشم میگردانم. مامان کنارم نشسته، درحالیکه با یک دستش قرآن بهسر گرفته و با دست دیگرش سر من را که روی پایش گذاشته، نوازش میکند. سمت دیگرم، سحر قرآن کوچک جیبی یادگار بابا را روی سر گرفته و صورتش خیس است.
-
بازی اینترنتی، نوجوان سعودی را به چالش خودکشی کشاند!
گیماُور
بعضی از بازیهای اینترنتی که بسیاری از نوجوانان و جوانان در سراسر دنیا را به کام مرگ میکشانند، اینبار موجب خودکشی یک نوجوان سعودی شدند.
-
باشگاههای بزرگ دنیای فوتبال هم گاهی به اشتباه بازیکن خود را میفروشند
خوششانسها
در شرایطی که «روملو لوکاکو» دومین گلزن برتر فصل گذشته لیگ انگلیس که حسابی در تیم «اورتون» درخشید، اصلیترین گزینه چلسی برای خرید در فصل نقل و انتقالات است، این بازیکن میتواند یکی دیگر از بازیکنانی باشد که با مبلغی هنگفت به تیم سابقش بازگشته است. او ۳ سال پیش از چلسی جدا شد.
-
اتفاقی که خارجیها را متعجب کرده است
دختران نینجای ایرانی
نینجای ایرانی در چندسال اخیر، یکی از سوژهترین رشتههای ورزشی مخصوص بانوان ایران در رسانههای بینالمللی بوده که از رویترز گرفته تا شبکههای آمریکایی و اروپایی، تصویر و خبرش را منتشر کردهاند.
-
آیا سیگار کشیدن، حس قدرت و بزرگی به دختران میدهد؟
من و سیگار، یواشکی...!
قصه از آنجا شروع شد که یکی از کارخانههای معروف و عظیم سیگار، به این فکر افتاد که چرا نیمی از مردم دنیا، یعنی زنها مشتریاش نیستند و بعد از کلی کنکاش و مشورت با جامعهشناسان و روانشناسان آنزمان، اولین تبلیغ تلویزیونی خود را ساخت. در آن ویدیو چنددقیقهای، زنها پلاکارد بهدست برای گرفتن حقی زنانه که جامعه از آنها گرفته بود در خیابان راهپیمایی میکنند و اعتراضشان بیپاسخ نمیماند و حق خود را میگیرند، در آن لحظه زنی که لیدر و رهبر گروه است، سیگار روشن میکند و دیگران بعد از او پیروزی خود را با روشنکردن سیگار جشن میگیرند.