بد قولی مدیران استقلال بابت پرداخت مطالبات معوقه بازیکنان و کادر فنی زمینه نارضایتی شدید شاگردان فرهاد مجیدی را فراهم ساخته تا آن‌ها در آستانه یک تصمیم جنجالی جدید قرار بگیرند.

آتشفشان افشاگری مجیدی فعال می‌شود

هرچند فرهاد مجیدی تا به امروز تلاش کرده با کمک دوستانش فضای تیمش را با پرداخت پاداش‌های مالی به بازیکنان کنترل کند، اما در نهایت به هر میزانی که پاداش به بازیکنان پرداخت شود، آن‌ها هیچ یک از این مبالغ را به پای مطالبات معوقه خود نخواهند نوشت و برابر قانون خواستار انجام تعهدات مالی باشگاه بابت قراردادشان هستند.

سکوت مدیران ارشد باشگاه استقلال و شخص مدیرعامل نیز نشان می‌دهد شرایط مالی باشگاه به هیچ وجه ایده‌آل نیست ، هرچند آن‌ها تا به امروز تلاش کردند با سریال وعده‌های توخالی بازیکنان را آرام نگه دارند، اما انگار تاریخ مصرف این وعده ها تمام شده و بازیکنان دیگر زیر بار وعده‌های بدون پشتوانه مسئولان باشگاه نمی‌روند.

گفته می‌شود فرهاد مجیدی نیز این بار قصد عقب نشینی ندارد؛ چون وی اسناد و مدارکی را دریافت کرده که نشان می‌دهد اسپانسر باشگاه که از چندی پیش با آن‌ها به شدت دچار زاویه شده بود، در آستانه دربی ۹۶ پایتخت به صورت مخفیانه به باشگاه رقیب کمک مالی کرده که این مسئله سبب نارضایتی شدید مجیدی شده است. از این رو گفته می‌شود مجیدی چنانچه وعده‌های مدیران باشگاه عملی نشود سکوت خود را خواهد شکست تا به نوعی حقایق پشت پرده را به اطلاع هواداران تیمش برساند.

گویا مجیدی پس از اینکه شنیده کارگزار استقلال نقش اصلی کمک مالی به پرسپولیسی‌ها بوده، به شدت از این موضوع ناراحت شده است. مجیدی چندی پیش از زبان یکی از مدیران باشگاه شنیده بود کارگزار در نشست هیئت مدیره با وزیر اعلام کرده تا فرهاد در استقلال باشد، خبری از پول نیست، اما حتی مجیدی به این نقل قول هم اهمیتی نداده و برایش مهم نبوده است، ولی وقتی شایعه شد کارگزار به جای پاداش به خاطر هفت برد تیم استقلال که در قرارداد آمده، در بازی‌های اخیر به رقیب آن‌ها یعنی پرسپولیس کمک نقدی ۸ میلیارد تومانی کرده است، این موضوع باعث ناراحتی و دلخوری مجیدی شد و در نشست خبری اعلام کرد به زودی در مورد خیلی از مسائل صحبت هایی را مطرح می‌کند.

برخی نزدیکان استقلال نیز مدعی هستند منظور مجیدی از اینکه بعد از بازی در میکسدزون ورزشگاه آزادی گفته بود «من به اینا نمی‌بازم»، مشخصاً اسپانسر و مدیرعامل باشگاه بوده است.

با این شرایط به نظر می‌آید آتش اختلافات در باشگاه استقلال میان مجیدی و شاگردان با اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل به زودی وارد مرحله جدیدی خواهد شد، البته با شدت بیشتری؛ چون فرهاد دربی پایتخت را با پیروزی پشت سر گذاشته و حالا قدرت نفوذش نزد هواداران استقلال مضاعف شده است، از طرفی تهدید به جدایی برخی بازیکنان استقلال در پایان فصل با توجه به بدقولی‌های مدیران باشگاه عرصه را بر مدیران این مجموعه تنگ تر خواهد کرد.

برچسب‌ها