قدس آنلاین- تبریز: سخنگوی هیئت مدیره باشگاه ماشین‌سازی تبریز گفت: رسول خطیبی به عنوان سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز انتخاب شد.

رسول خطیبی سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز شد

به گزارش قدس آنلاین از تبریز،  حبیب ستوده  اظهار داشت: هیئت مدیره باشگاه ماشین‌سازی تبریز بعد از بررسی گزینه‌های هدایت این تیم، با اکثریت آرا به رسول خطیبی رای داده و وی سرمربی این تیم شد.

وی گفت: ظهر امروز قرارداد داخلی رسول خطیبی با باشگاه ماشین‌سازی منعقد شده و فردا ساعت 14 معارفه وی برگزار شده و بعد از معارفه وی در تمرین تیم ماشین سازی حضور یافته و هدایت این تیم را رسما برعهده خواهد گرفت.

ستوده گفت: تصمیمات اخیر هیئت مدیره در جهت تقویت تیم ماشین سازی اتخاذ شده و هیئت مدیره این باشگاه با حمایت لازم از قدیمی‌ترین تیم فوتبال آذربایجان امیدوار است که این تغییرات منجر به صعود تیم ماشین سازی تبریز به لیگ برتر شود.

هفته گذشته نادر دست نشان از هیئت تیم ماشین‌سازی تبریز برکنار شده بود.

رسول خطیبی هنوز دستیاران خود را معرفی نکرده است، اما پیش‌بینی می‌شود که مهدی بخشی‌زاده و یونس باهنر همانند گذشته از دستیاران وی باشند.

رسول خطیبی (متولد 31 شهریور 1357 در تبریز) بازیکن سابق و مربی فوتبال اهل ایران است.

وی آخرین بار در یک بازی رسمی در 15 مرداد 1392 در هفتهٔ سوم لیگ برتر 93–1392 و زمانی‌که به عنوان بازیکن و سرمربی در گسترش فولاد تبریز حضور داشت٬ در بازی مقابل سپاهان در ورزشگاه یادگار امام تبریز به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت و پس از آن از فوتبال به عنوان بازیکن خداحافظی کرد و به سرمربی‌گری ادامه داد.

وی تاکنون سرمربی‌گری چهارتیم ماشین سازی تبریز و گسترش فولاد تبریز و تراکتورسازی تبریز و سیاه جامگان را به عهده داشته است. او با تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در فصل 91–1390 لیگ دسته اول در آستانه صعود لیگ برتر قرار داشت؛ اما در آخرین لحظات هفته آخر، ناکام ماند و به مقام سوم رسیدند.

خطیبی، در فصل 92–1391 لیگ دسته اول تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز را با بازیکنان جوان و بومی و در فاصله 3 هفته مانده تا پایان لیگ، به مقام قهرمانی رساند که منجر به صعود مستقیم این تیم به لیگ برتر فوتبال ایران شد. پس از موفقیت خطیبی در گسترش فولاد، کانون مربیان ایران، خطیبی را به عنوان «مربی سال فوتبال ایران» در فصل 92–1391 انتخاب کردند.

رسول خطیبی، در 10 خرداد 1393 با امضای قراردادی 3 ساله، با باشگاه فوتبال تراکتورسازی تبریز، هدایت این تیم را برعهده گرفت.

وی در 19 بهمن 1393 از سرمربی‌گری تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز برکنار شد.

وی در تاریخ 27 خرداد 1394 به عنوان سرمربی باشگاه فوتبال سیاه‌جامگان انتخاب شد و بعد از چند ماه از این تیم نیز کناره‌گیری کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.