ایلام- معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: برای تکمیل پروژه راه چم سرخ ـ حاضرمیل شهرستان دهلران به بیش از ۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

 ۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه راه‌ چم‌سرخ ـ حاضرمیل ‌دهلران‌ نیاز است

به گزارش قدس آنلاین، شاپور پولادی اظهار داشت: یکی از پروژه‌ های خاص حوزه راه در شهرستان دهلران جاده چم سرخ به حاضرمیل بوده که چندین سال است ازآغاز عملیات آن می گذرد..

وی به تأثیرات مثبت این پروژه در بخش های پهله و میمه اشاره کرد و افزود: تکمیل پروژه راه چم سرخ ـ حاضرمیل، مسیر ارتباطی مطمئنی را برای تردد مردم شهرستان دهلران به شهر ایلام فراهم می سازد.

معاون عمرانی استاندار با بیان اینکه در سال ۹۱ طی تفاهم‌ نامه‌ای با وزارت راه و شهرسازی، چهار پروژه راه روستایی را در قالب تفاهم نامه به جهاد نصر استان واگذارشده است، بیان داشت: جاده چم سرخ- حاضرمیل یکی از این پروژهای واگذار شده به جهاد نصر بوده که از نظر استراتژیکی نیز می تواند به عنوان یک پدافند غیرعامل برای استان نقش مهمی داشته باشد.

شاپور پولادی با اشاره به اینکه متاسفانه جهاد نصر استان نتوانسته به تعهداتش عمل کند و برابر قانون، با آن برخورد شده است، یادآور شد: این پروژه در قالب یک قرارداد کلی و در دو هزار کیلومتر راه روستایی به قرارگاه خاتم الانبیاء واگذار شد.

وی به توقف پروژه واگذار شده از طرف قرارگاه خاتم الانبیاء اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: در حال حاضر قرارگاه خاتم در ماهیت قرارداد ها و نوع دریافتی ها با وزارت راه مشکلاتی پیدا کرده و همه پروژه ها را متوقف کرده است.

معاون عمرانی استاندار ایلام با بیان اینکه ادامه کار این جاده به حجم بالایی از اعتبارات نیاز دارد، تصریح کرد: مدیران ارشد استان و نماینده  مردم در مجلس شورای اسلامی در تلاش برای بسته شدن یک تفاهم از طریق وزارت راه با شرکت های معتبر هستند.

شاپور پولادی با اشاره به اینکه برای تکمیل این پروژه به بیش از ۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است، تأکید کرد: امیدواریم بتوانیم با رایزنی مسئولان ارشد استانی و کشوری این جاده در مسیر عملیات اجرایی قرار گیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.