بدرعلی حیدر الحیدری فرمانده لشکر ۱۱۰ الحشد الشعبی امروز (شنبه) تاکید کرد: تروریست های داعش در مناطق شرق دیالی جهت ادامه حیات خود بطور مستمر مورد حمایت و پشتیبانی آمریکا قرار دارند.

الحشد الشعبی: داعش در شرق دیالی مورد حمایت مستمر آمریکا است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، الحیدری گفت: ما در عمق تپه های حمرین سنگرها و مقرهایی یافتیم که در بردارنده تجهیزات نظامی و مواد غذایی و لوازم مورد نیاز تروریست ها بودند که توسط هواپیماهای آمریکایی برای آنها فرو ریخته شده بود.
الحیدری افزود: نیروهای لشکرهای ۱۱۰ و ۲۴ الحشد الشعبی و سپاه بدر در کنار پلیس فدرال و ارتش عراق به منظور یافتن مخفی گاه های داعش و پیشگیری از پیشروی آنها به سمت روستاها با انجام عملیاتی تپه های حمرین را پاکسازی کردند.
وی ادامه داد: الحشد الشعبی و سپاه بدر برغم وجود مناطق صعب العبور و گسترده بودن سطح مناطق واقع در شرق دیالی و دشوار بودن حرکت خودروها و موتورسیکلت ها در آنجا، با انجام عملیات بازدارنده مستمر ۸۰ درصد از میزان نفوذ و نقل و انتقالات تروریست ها را کاهش دادند.
وی ادامه داد: مجاهدین بدر پای پیاده دهها کیلومتر مناطق الندا واقع در ۸۰ کیلومتری دیالی را پاکسازی کرده و با بستن راه ها بر روی تروریست های داعش مانع از سوء استفاده آنها از شکاف های امنیتی شدند.
مناطق الندا در ۸۰ کیلومتری شرق دیالی به دلیل صعب العبور بودن و داشتن پناهگاه های امن و سوء استفاده گروه های تروریستی از این موضوع، خطرناک ترین پایگاه های گروه های تروریستی القاعده و داعش طی سال های اخیر به شمار می روند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.