عضو فراکسیون ولایت مجلس درباره تشکیل جبهه نیروهای انقلاب گفت: این جمعیت برخواسته از آحاد ملت و توده های مردمی است و افرادی عضو این جبهه هستند که از جنس مردم هستند.

جبهه مردمی انقلاب، جمعیتی از جنس مردم/مردم ازدسته بندی هاخسته اند

 به گزارش «قدس آنلاین»،  عباس گودرزی در خصوص اعلام موجودیت «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی»   اظهار داشت:  این جمعیت برخواسته از آحاد ملت و توده های مردمی است و افرادی عضو این جبهه هستند که از جنس مردم بوده و ارتباط نزدیکی با مردم دارند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس ادامه داد: دفاع از آرمان های انقلاب، حمایت از ارزش ها، تلاش برای تحقق منویات رهبری انقلاب و تقویت انقلاب و مبانی فکر امام (ره) هدف و مقصد این جریان است.

عضو فراکسیون ولایت مجلس گفت: ملت ما با کسی رودربایستی ندارند و جریانات سیاسی تا زمانی محترم هستند که در چارچوب انقلاب حرکت کنند، زمان موجب بر افتادن پرده ها می شود و ماهیت جوهره اصلی افراد و جریانات مشخص می شود.

گودرزی گفت:معتقدم مردم دغدغه چپ و راست، اصلاح طلب و اصولگرا ندارند این دغدغه متعلق به گروه ها و جریانات سیاسی است، دغدغه مردم حفظ انقلاب و حل مشکلاتشان است و این جبهه در همین راستا تشکیل شده است. بنده به خاطر دغدغه حل مشکلات مردم و حفظ انقلاب عضو این جبهه شده ام.

وی تاکید کرد: معتقدم مردم از دسته بندی های سیاسی خسته شده اند و به دنبال گروه و جمعیتی هستند که ضمن پایبندی به انقلاب در جهت حل مشکلاتشان صادقانه و جهادی اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.