شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تخصیص بودجه عمرانی استان بیش از متوسط کشوری است ولی با این وجود همچنان رتبه پانزدهم کشوری را دارد.

بودجه عمرانی استان در رتبه پانزدهم کشور قرار دارد

به گزارش قدس آنلاین،قاسم سلیمانی ظهر شنبه در هشتمین شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان چهارمحال و بختیاری گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی ضمن وحدت و همدلی و پیشگیری از دو قطبی شدن  تلاش بر فزونی  تخصیص اعتبارات ملی تلاش کنند.

سلیمانی افزود: اگرچه استان با رشد بودجه عمرانی مواجه بود ولی در ریز پروژه‌ها مانند پروژه‌های جاده اصلی و پروژه‌های اجرای سیستم فاضلاب با کسری بودجه مواجه است.

وی تصریح کرد: تخصیص بودجه عمرانی استان بیش از متوسط  کشوری است ولی با این وجود همچنان رتبه پانزدهم کشوری را دارد.

وی در خصوص اعتبارات تخصیص‌یافته موضوع ۲۳ قانون نحوه رسیدگی به تخلفات و جرائم رانندگی گفت: از مجموع ۱۰۰ در صد اعتبارات تخصیص یافته به این قانون، ۳۰ در صد با ارزش ریالی ۱۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به دهیاری‌ها و ۷۰ در صد با ارزش ریالی ۴۵ میلیارد و ۲۶۵ میلیون ریال به شهرداری‌ها اختصاص یافت.

سلیمانی  افزود: سطح کارخانه آهک هیدراته شهرستان کیار از ۹۰ هکتار به ۶۱.۲ هکتار کاهش پیدا کرده و  اگر طبق مصوبه هیأت دولت، طرح جزء اختیارات و تصمیمات استان باشد دستگاه‌های مربوطه نیاز و واگذاری این طرح را با یکدیگر مقایسه کنند و چنانچه طرح جزء اختیارات وزارتخانه باشد این مصوبه و طرح قابل قبول است.

استاندار در پایان گفت: امکان احداث اتاقک‌های چاه و نگهبانی در باغات مشروط بر آنکه به ویلا تبدیل نشوند و نکات ایمنی رعایت شود وجود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.