اردکان- فرمانده انتظامی شهرستان اردکان گفت: فردی که با وعده های دروغین و مانورهای متقلبانه دست به کلاهبرداری ۴۴ میلیارد ریالی از شهروندان زده بود دستگیری شد .

فردی که به بهانه خرید خودرو کلاهبرداری می کرد دستگیر شد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ سیدرضا صادقیان در این خصوص اظهارداشت: با توجه به شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با وعده های دروغین و مانورهای متقلبانه مبالغ هنگفتی را از آنها کلاهبرداری کرده است بررسی موضوع به کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان اردکان سپرده شد.

وی افزود: تحقیقات ماموران پلیس نشانگر این بود که متهم با معرفی خود به مالباختگان با عنوان فردی با نفوذ و صاحب منصب در دستگاه های دولتی به بهانه خرید خودرو با قیمت مناسب دست به این کلاهبرداری زده است.

فرمانده انتظامی شهرستان گفت: کارآگاهان پلیس با انجام کار اطلاعاتی مخفیگاه متهم را در یکی دیگر از استان­ها شناسایی و ضمن اخذ نیابت قضائی، وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

صادقیان خاطرنشان ساخت: متهم در مواجهه با مستندات موجود به کلاهبرداری ۴۴ میلیارد ریالی از شهروندان به بهانه های واهی از جمله خرید خودرو و... در یزد و تهران اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه تحقیقات بیشتر برای شناسایی مالباختگان این پرونده ادامه دارد، تصریح کرد: شهروندان برای انجام امورات روزمره خود راهکارهای قانونی را پیش گرفته تا در دام افراد کلاهبردار گرفتار نشوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.