بردسکن- امام جمعه بردسکن از حضور باشکوه و معنا دار مردم و مسئولان در مراسم تشییع جنازه آیت الله هاشمی رفسنجانی تقدیر کرد.

تقدیر امام جمعه بردسکن از حضور با شکوه مردم و مسئولان

حجت الاسلام علی اصغر امینی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان که با حضور قشرهای مختلف مردم در محل مسجد جامع این شهر برگزار شد به ویژگی ها و خدمات این عالم مجاهد در طول  دوران انقلاب و قبل از انقلاب اشاره کرد و گفت: حقیقتا مردم با بصیر ایران با حضور مثال زدنی و بی نظیر خود در مراسم تشییع جنازه این عالم ربانی سنگ تمام گذاشتند و عشق و ارادت خود را به خدمتگزاران نظام و ولایت به اثبات رساندند.

وی با اشاره  به برخی از مولفه های مرحوم هاشمی افزود:مردم با حضور پرشور و گسترده خود به شخصیت علمی و فرهنگی آیت الله هاشمی و پیام تسلیت مقام معظم رهبری  به ایشان ارادت خود را به  آیت الله هاشمی و رهبری نشان دادند .

خطیب جمعه بردسکن ادامه داد:رابطه دوستی و اخوت هاشمی رفسنجانی با مقام معظم رهبری از یک سابقه ۵۹ ساله برخوردار  بود که سرچشمه آن از بین الحرمین شروع شد و هیچ گاه این ارتباط و دوستی تا آخرین لحاظه عمر او با معظم له کم نشد. 

وی یادآورشد: الحق مرحوم هاشمی در دوران انقلاب خدمات شایسته ای را از خود به یادگار گذاشت و مردم فهیم و قدرشناس ایران اسلامی با حضور خودشان در مراسم تشییع جنازه آیت اله هاشمی این پیام را دادند که هرکسی در نظام دلسوزانه و صادقانه خدمت کند مردم قدرشناس او خواهند بود.

  وی همچنین گفت:مدیرانی که همراه رهبری باشند  و عهد خود را با رهبری نشکنند مردم قدرشناس آنها خواهند بود همانطور که در مراسم تشییع جنازه مرحوم آیت الله هاشمی این مهم را به اثبات رساندند. 

امینی یادآورشد:تشییع جنازه ای که برای آیت الله هاشمی برگزار شد پس از رحلت امام (ره)  بی نظیر بود و در واقع  همه مردم چه مدیران و چه رسانه ملی  برای این مهم سنگ تمام گذاشتند.

امام جمعه بردسکن با اشاره به برخی اختلافات در مدیران رده بالای کشور گفت:مدیران باید در حرف ها و سخنان خود سنجیده عمل کنند و از حرف های اختلاف انگیز پرهیز کنند.

 وی اظهار داشت:محور اصلی نظام ولایت فقیه است  و همه باید حول محور ولایت حرکت کنیم. وی به دیدار مردم قم با مقام معظم رهبری به مناسبت ۱۹ دی ماه  روز قیام مردم قم در سال ۵۶ و به ۴ عناصر اقتدار کشور  ازفرمایشات معظم له نیز اشاره کرد.

 حجت الاسلام امینی ایمان و معرفت، حفظ و عزت ملی، قدرت علمی و توجه به اقتصاد مقاوم را از عناصر ۴ گانه اقتدار کشور برشمرد و  بر تقویت آن تاکید کرد.

 وی اظهارداشت:اگر امروز در برابر مشکلات تحمل می کنند و از مسئولان خود حمایت می کنند و حضور در صحنه دارند به خاطر  اعتقادت دینی است که می طلبد حوزه های علمیه و روحانیت در تقویت این مهم بیشتر تلاش کنند.

 وی با اشاره به مولفه اقتصاد مقاومتی تصریح کرد :این عنصر و فرمایش مقام معظم رهبری زمانی تحقق می یابد که مدیران آن را از حالت شعار و حرف  به عمل تبدیل کنند.

 وی با اشاره به برگزاری انتخابات سال آینده ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا گفت: مسولان نباید از هم اکنون عرصه خدمت رسانی به مردم را  رها کنند و  به مهره چینی جریان و جناح خود در انتخابات آینده  بپردازند.

 وی همچنین با بیان فرازی از فرمایشات مقام معظم رهبری به ۹ مورد از دشمنی های خارجی و درونی در کشور اشاره کرد و دراین رابطه مطالبی را بیان کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.