خرم آباد- صدا و سیمای مرکز لرستان با چند ویژه برنامه سی و هشتمین بهار انقلاب را جشن می گیرد.

برنامه های صدا و سیمای لرستان در دهه فجر تشریح شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از سیمای مرکز لرستان، ویژه برنامه‌ «انفجار نور» هر روز به‌طور زنده از ساعت ۹ تا ۱۰صبح به تهیه کنندگی سوسن درجزینی و اجرای سهیلا سلاحورزی در یازده قسمت در دهه فجر روی آنتن رادیو لرستان می رود.

روز شمار دهه فجر ، «آن روز ها» شامل بیان خاطرات انقلاب، لرستان در آئینه انقلاب و ارتباط با سایر مراکز استانی از قسمت های اصلی این برنامه است.

برنامه های «سلام لرسو»، «پیام زاگرس» ، «جوان»، «ماهور» و «عصر بخیر» هر روز با قسمت‎های جذاب و متنوع مانند گزارش ها و نمایش های طنز ، موسیقی ها و تصنیف های محلی دعوت از چهره ها و خانواده های موفق ، مرور خاطرات انقلاب، مصاحبه با شخصیت های انقلابی و تحلیل دستاورد های انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف داخلی و بین المللی این ایام را گرامی می دارند.

همچنین سیمای مرکز لرستان هم به مناسبت سی وهشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ویژه برنامه «لرستان ۵۷» که به‌مناسبت ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر امسال از این شبکه پخش می‌شود شامل گزارش هایی از مسئولان اجرایی استان و چهره‌های انقلابی لرستان، بیان دستاوردها و خدمات انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمام حوزه‌ها و نقش اثرگذاری مردم و روحانیت استان لرستان در پیروزی انقلاب اسلامی است.

ویژه برنامه «باهم» هر شب بطور زنده از ساعت ۲۱ تا ۲۲ با رویکرد تفریحی، سرگرمی و با قسمت‌هایی چون اجرای نمایش‌های طنز با حضور بازیگران مورد علاقه مردم، اجرای موسیقی‌های انقلابی و محلی لرستان، مصاحبه با هنرمندان لرستانی، دعوت از چهره‌های انقلابی از میان قشرهای مختلف اعم از روحانیان، بازاریان، خانواده‌های انقلابی، حضور در میان خانواده‌های چهره‌های انقلابی لرستان، پخش تصاویر مستند از حضور مردم و روحانیت لرستان در روند پیروزی انقلاب اسلامی، گزارش‌های متنوع از سراسر شهرستان‌های استان و... سعی دارد لحظات خوبی برای مخاطبان خود فراهم کند.

برنامه های «سر چراغ»، «خانواده» و «سلام آبادی» هم به فراخور موضوع به این ایام خواهند پرداخت. واحد خبر مرکز لرستان نیز هر روز یک گزارش تولیدی که در واقع یک بسته شامل آخرین دستاورد ها و خدمات نظام و انقلاب است را به تصویر خواهد کشید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.