ساری- استاندار مازندران اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی را بی نظیر خواند و گفت: پیروی از ولایت فقیه، تحکیم اتحاد و انسجام ملی و حفظ روحیه انقلابی لازمه استمرار انقلاب اسلامی است.

۷۵۸ پروژه در دهه فجر به بهره برداری می رسد

به گزارش قدس آنلاین، ربیع فلاح جلودار در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی، دهه فجر را فرصت مغتنمی برای ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و افزود: انقلاب اسلامی تحول همه جانبه ای در سطح کشور بوجود آورده است.

وی با بیان اینکه در دولت یازدهم ۵۵۶۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۵۱۳ میلیارد تومان به بهره برداری رسید از یکهزار میلیارد تومان پروژه در دست اجرا خبر داد.

استاندار مازندران به بهره برداری از ۷۵۸ پروژه با اعتبار ۶۸۱ میلیارد تومان در دهه مبارک فجر اشاره و اضافه کرد: عملیات اجرایی ۲۹ پروژه با اعتبار ۲۳۲ میلیارد تومان در این ایام آغاز خواهد شد.

فلاح با اشاره به اینکه در حوزه شهری نیز در قالب ارزش افزوده، ۶۲۳ میلیارد تومان به شهرداری های استان اختصاص یافت، گفت: ۲۷۵۰ پروژه با اعتبار ۲۲۳ میلیارد تومان توسط دهیاری ها در سطح روستاها به بهره برداری رسید.

وی یادآور شد: از ۹۹۱ میلیاردتومان اعتبار مصوب سفر رئیس جمهور، ۷۵۵ میلیارد تومان آن تاکنون محقق شده است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه در زمینه اقتصاد مقاومتی، مازندران جزو ۶ استان برتر کشور شده است، خاطرنشان کرد: در زمینه بسته های اقتصاد مقاومتی، ۳۹۳ میلیارد تومان به ۹۳۹ طرح به واحدهای تولیدی صنعتی و کشاورزی اختصاص یافت.

فلاح ادامه داد: در زمینه طرح های اقتصاد مقاومتی ،۷۱ درصد طرح ها اجرایی و ۱۶ درصد افزایش اشتغالزایی را شاهد بودیم.

وی بیکاری را یکی از چالش های پیش روی استان دانست و میزان فارغ التحصیلان استان خصوصاً بانوان را بیشتر از سایر استانها دانست و گفت: جزو ۱۰ استان کشور در زمینه کاهش بیکاری بوده ایم و نرخ بیکاری از ۱۲ و یک دهم درصد در سال گذشته به ۱۰ و هشت دهم درصد در سالجاری رسیده است.

استاندارمازندران با اشاره به اینکه از ساخت و سازهای بی رویه در اراضی باغی جلوگیری شد، خواستار گسترش فرهنگ بیمه کشاورزی شد تا کشاورزان با اطمینان خاطر به کشت و کار بپردازند.

فلاح از اختصاص ۲۰ میلیارد تومان برای خرید تضمینی مرکبات خبر داد و افزود: در راستای کمک به باغداران بحران زده، ۳۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات با سود ۱۰ درصد درنظر گرفته شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.