دبیر طرح جهاد مهربانی گفت: اصلی ترین مأموریت طرح جهاد مهربانی، ارائه خدمت و رفع محرومیت از مستضعفین جامعه با مشارکت همه اقشار مردم در فاز های مختلف است.

پردیس خدمت‌رسانی در محلات محروم شهر تهران اجرا میشود

به گزارش «قدس آنلاین»،  احمد غلامحسینی دبیر طرح جهاد مهربانی در مورد فاز دوم این طرح گفت: "پردیس خدمت"، فاز دوم طرح جهاد مهربانی است که با همت قرارگاه جهادی امام رضا(ع) در ایام دهه فجر آغاز می شود.

وی افزود: پس از شناسایی ٧١هزار خانواده نیازمند تهرانی در مرحله نخست، مرحله دوم طرح با اعلام آمادگی حدود ١٩هزار نیروی متخصص اعم از پزشک، دندان پزشک، معلم، روان شناس و سایر حرفه ها که اعلام آمادگی کرده اند آغاز می شود.

غلامحسینی اشاره کرد: این طرح از ١٦الی ٢٢ بهمن ماه در ٥٣ محله محروم شهر تهران اجرا می شود و قرار است افراد محروم و نیازمند شناسایی شده با مراجعه به ستاد خانه های جهاد واقع در سرای محله خود از خدمات این پردیس بهره مند شوند.

همچنین در این طرح علاوه بر خدماتی که در قالب پردیس تعریف شده، امکان استفاده از برخی سینماهای سطح شهر، مجموعه های فرهنگی و ورزشی و همچین برگزاری دوره های آموزش کامپیوتر جهت توانمند سازی و اشتغال برای نیازمندان فراهم و اجرا شود.

اصلی ترین مأموریت طرح جهاد مهربانی، ارائه خدمت و رفع محرومیت از مستضعفین جامعه با مشارکت همه اقشار مردم در فاز های مختلف است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.