یکی از رهبران ائتلاف جوانان ۱۴ فوریه اعلام کرد که ملت بحرین برای استقبال از ششمین سالروز آغاز انقلاب و شرکت در راهپیمایی بزرگ و پرشور آماده می‌شوند.

ملت بحرین در سالروز انقلاب حماسه ملی بزرگی خلق خواهد کرد

به گزارش قدس آنلاین، «عصام المنامی» با اشاره به آمادگی ملت بحرین برای مشارکت انقلابی، پرشور و ایمان راسخ در سالروز انقلاب 14 فوریه، تأکید کرد که خون پاک شهدا که آل خلیفه با ارتکاب جنایت «اعدام سیاسی» و «اعدام میدانی» خون آنها را ریخته است، زلزله‌ای در برابر دولت بحرین و حامیان آن خواهد بود.

المنامی در مصاحبه با شبکه المنار همچنین اشاره کرد که سالروز انقلاب بحرین در حالی است که ملت همچنان بر تحقق اهداف مشروع انقلاب با همان شور 6 سال قبل اصرار دارد و قتل، آوارگی، حبس و طرد شهروندان هرگز از صلابت و موضع مخالف ملت با حکم دیکتاتوری آل خلیفه و ساختن یک نظام سیاسی جدید متناسب با اراده ملت و خواسته‌های آن نکاسته است.

وی افزود: «رژیم حاکم بحرین جنایت وحشیانه و خونین «اعدام میدانی» علیه سه فعال به روش وحشیانه را مرتکب شد که نشاندهنده کینه و دور از انسانیت این رژیم است».

این رهبر ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه تصریح کرد که «رژیم آل خلیفه با وجود حمایت‌های سخاوتمندانه انگلیس از این رژیم در حالتی از ورشکستگی و شکست روحی- روانی بزرگ بسر می‌برد که دلیل آن هم پایداری ملت از 6 سال قبل است».

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.