بردسکن- مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بردسکن از دارا بودن حامی برای تمامی یتیم های تحت حمایت این نهاد خبر داد.

تمامی یتیم های تحت حمایت دارای حامی هستند

محسن حلاجی در گفت و گو با قدس آنلاین گفت: در اجرای طرح اکرام و ایتام و محسنین ۴۶۰ یتیم یکسال تا ۱۸ سال تحت پوشش این نهاد دارای ۱۶۰۰ حامی می باشند که به طور میانگین هر یتیم دارای۴ حامی  است که هرماه متوسط ۳۰ هزار تومان  به ایتام این طرح ها پرداخت می شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی بردسکن به کمک های مردمی به صندوق های صدقات اشاره کرد و گفت:  در سطح شهرستان کمیته امداد امام خمینی (ره) ۱۶ هزار مشترک صندوق صدقات دارد که سالانه بالغ بر ۲۶۰ میلیون تومان کمک های مردمی از این طریق جمع آوری می شود.

حلاجی با بیان اینکه ۳۸۰ دانش آموز محروم و نیازمند تحت حمایت این مدیریت هستند گفت:  با تفاهم نامه ای که بین آموزش و پرورش و این نهاد است طرح احسان دانش آموز را با توزیع ۷ هزار قللک در سطح مدارس اجرا کرده ایم که کمک های جمع آوری توسط دانش آموزان هر مدرسه  بین دانش آموزان بی بضاعت همان آموزشگاه توزیع می شود.

وی همچنین از برگزاری جشن نیکوکاری در تمامی مدارس این شهرستان خبرداد و گفت: این برنامه همزمان با سراسر کشور چهارشنبه این هفته دربیش از ۱۸۰  آموزشگاه سطح شهرستان برگزار می شود.وی همچنین از فعال کردن ۷ پایگاه جمع آوری جشن نیکوکاری در  شهرهای بردسکن، انابد و شهرآباد نیز خبرداد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.