گناباد-بیمارستان۳۲۰ تختخوابی شهرستان گناباد با حضور وزیر بهداشت درمان واموزش پزشکی ،استاندار خراسان رضوی و جمعی از مسوولان محلی به بهره برداری رسید.

بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی گناباد افتتاح شد

به گزارش قدس ا نلاین  عصر شنبه وزیر بهداشت ودرمان و اموزش پزشکی در این مراسم با اشاره به مشکلات  اشتغال در  کشور گفت: بیشتر  تقاضاهای مردمی در حوزه  اشتغال و استخدام می باشد در حالی که  دولت به تنهایی نمی تواند این مشکل را رفع کند.

دکتر حسن هاشمی با بیان اینکه تمام مسوولین با تلاش مضاعف باید به دنبال حل مشکلات مردم باشند ادامه داد: شخصی قادر به مدیریت است که قدرت نه گفتن داشته باشد.

وی ادامه داد: در همین راستا باید توقعات مردم  متناسب با داشته ها باشد و نباید تنها به وعده و وعید اکتفا کرد.

وی افزود :در دولت یازدهم  تمام پروژه هایی که بیش از ۵۰درصد پیشرفت داشته به اتمام رسیده و هیچ پروژه جدیدی  شروع نشده است.

استاندار خراسان رضوی هم در این مراسم از گناباد به عنوان یکی از قطب های  جمعیتی  شرق کشور یاد کرد و گفت:این شهرستان از ظرفیت بالای نیروی انسانی فرهیخته  و علاقه مند  برخوردار است و  واین ظرفیت می تواند برای  توسعه شهرستان و استان  مفید باشد.

علیرضا رشیدیان افزود: در ابتدای دولت یازدهم بیش از ۱۸۰۰پروژه نیمه تمام در استان وجود داشت که اکنون ۱۳۰۰ پروژه به اتمام رسیده و ۴۷۰طرح  هم در دست اجراست .

وی تصریح کرد :در استان خراسان در حوزه بهداشت یک هزار ۸۸۱ طرح  به بهره برداری رسیده است و با افتتاح  بیمارستان گناباد تعداد تخت های بیمارستانی از۴ هزار  ۸۸۲ تخت در ابتدای دولت به ۶ هزار و۴۵۳تخت افزایش یافته است.

در ادامه این  مراسم نماینده مردم گناباد وبجستان در مجلس شورای اسلامی  با تقدیر از خدمات  انجام شده در حوزه بهداشت ودرمان گفت: با توجه به زلزله خیز بودن منطقه راه اندازی اورژانس هوایی را از ضروریات خواند.

حمیدبنایی همچنین  خواستار تسهیلاتی  بیشتر برای  ماندگاری پزشکان متخصص و پرداخت معوقات قشر پرستار و نیروهای حوزه بهداشت شد وگفت: بیش از ۴۰۰نفر از نیروهای دانشگاه بومی هستند اما از پست سازمانی ثابت برخودار نیستند  که باید برای استخدام انها چاره اندیشی شود.

در این مراسم امام جمعه و فرماندار شهرستان  هم با تقدیر از خدمات حوزه بهداشت  بویژه در طرح سلامت گفتند بیش از ۸۰ درصد مردم از این طرح رضایت دارند.

گفتنی است بیمارستان  علامه بهلول گناباد با زیربنای ۲۳ هزار و ۸۵۰ مترمربع بااعتباری بالغ‌بر ۸۰۰ میلیارد ریال ساخته‌شده و دارای بخش‌های تشخیصی و درمانی با مجهزترین و پیشرفته‌ترین امکانات تشخیصی و آماده پذیرش بیماران شهرستان‌های گناباد و بجستان و سایر شهرستان‌های مجاور می‌باشد.

همچنین با حضور وزیر بهداشت عملیات اجرایی احداث مجتمع بهداشتی درمانی زنده یاد محمد علیزاده در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۱۵۲ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیاردریال در ۴ طبقه شامل آموزش بهورزی، پایگاه سلامت و آزمایشگاه آغاز شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.