بجنورد- اعضای شورای شهر بجنورد در جلسه رسمی شورای شهر، لایحه بودجه پیشنهادی ۱۳۰ میلیارد تومانی شهرداری بجنورد برای سال ۹۶ را تصویب کردند.

بودجه ۱۳۰ میلیارد تومانی شهرداری بجنورد تصویب شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، رئیس شورای شهر بجنورد شامگاه شنبه در این جلسه گفت: از این بودجه مصوب باید ۹۰ میلیارد تومان صرف بودجه واقعی شهرداری و ۴۰ میلیارد تومان نیز صرف پرداخت دیون شود.

حسین پیلتن اظهارداشت: همچنین در این بودجه ۶۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای هزینه های جاری و ۳۵ میلیارد تومان نیز برای پروژه های عمرانی شهرداری بجنورد صرف شوند.

گفتنی است در این جلسه بودجه سازمان آرامستان شهرداری بجنورد یک میلیارد و ۱۹۱ میلیون تومان، بودجه سازمان تاکسی رانی ۵۲۵ میلیون تومان و بودجه سازمان اتوبوس رانی شهرداری بجنورد شش میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای سال ۹۶ مصوب شد.

همچنین بودجه سال ۹۶ سازمان آتش نشانی شهرداری بجنورد پنج میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان و سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری بجنورد سه میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان برای سال ۹۶ مصوب شد.

درپایان این جلسه لایحه پیشنهادی شهرداری بجنورد در زمینه افزایش ۲۰ درصد نرخ بهای خدمات در سال ۹۶ بررسی شد که اعضای شورای شهر بجنورد بر ۱۵ درصد افزایش نرخ بهای شهرداری بجنورد در سال ۹۶ موافقت و آن را مصوب کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.