هزار کاربر تلگرامی ؛  60هزار تومان

تماس نیوز/ فرید اسماعیلی، مدیر یک سایت‌ خرید و فروش کانال تلگرام با اشاره به خریداری شدن یک کانال خبری با بیش از 130هزار کاربر، از سوی یک جریان سیاسی، می گوید: روند خرید کانال تلگرامی در دو سه هفته اخیر، افزایش چشمگیر داشته و بیشتر مراجعان هم کانال‌ با کاربرانِ بیش از 500 هزار نفر می‌خواهند. او می گوید: برای هر هزار کاربر در کانال، میانگین 50 تا 60 هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود.

موتور دیزلی

باشگاه خبرنگاران/ عزت الله ضرغامی درپی پخش مناظره دوم انتخاباتی در صفحه اینستاگرام خودش نوشت: موتور دیزلی! پیش از مناظرات، به دوستان گفته بودم آقای میرسلیم ظرفیت پدیده شدن دارد! تخصص میرسلیم در موتورهای درون سوز است. فکر کنم موتور خودشان دیزلی است! دیر راه میفته ولی وقتی راه میفته خیلی خوبه! ارزان، پرزور و مقاوم! نقش او در مناظره دوم تعیین کننده شد.

عذرخواهی کن

باشگاه خبرنگاران/ به گزارش العالم، پیونگ یانگ از آمریکا خواست به علت تلاش برای ترور رهبر کره شمالی، عذرخواهی کند و اعلام کرد که سازمان سیا و سازمان جاسوسی کره جنوبی را از روی زمین محو می‌کند.

شبیه سازی شده

شفاف/ درپی تشویق های پی در پی مارک میدوز- نماینده جمهوریخواه- در لغو طرح بیمه درمانیِ اوباما، آماندا هالند از وبسایت بازفید، عکس فتوشاپ شده از ترامپ و جمهوریخواهان که همه افراد در آن چهره مارک میدوز دارند منتشر کرد و با هشتگ «جمهوریخواهان شبیه سازی شده» در توییتر به اشتراک گذاشت.

سامانه دست مرده

باشگاه خبرنگاران/ به گزارش العالم، عضو کمیته مرکزی حزب کمونیست روسیه اعلام کرد اگر واشنگتن پایگاه‌های روسیه را هدف حمله هسته‌ای قرار دهد، سامانه «دست مُرده»، خاک آمریکا را زیر و رو می کند.

نقره داغ مأمور

فردا/تسنیم/ مأموری که قصد اعمال قانون خودرو بخشدار و فرماندار ملایر را داشت پس از «درگیری لفظی» با بخشدار «مجروح» شد.مجروحیتی که باوجود گزارش رسانه‌ها مبنی بر زیرگرفتن مامور پلیس، آقای فرماندار دلیلش را پریدن مامور بر روی خودرو می‌داند.

قدردان منتقدان

فارس/ اسحاق جهانگیری در برنامه انتخاباتی گفت‌وگوی شبکه خبر گفت: منتقدان به موقع چراغ قرمز روشن می کنند که این مسیری را که می روی اشتباه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.