زنجان- نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان بر ضرورت حضور مدیران دستگاه‌های اجرای استان در بین عموم مردم تاکید کرد.

مسئولان و مدیران کشور باید برای مردم صادقانه تلاش کنند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان، آیت‌الله علی خاتمی در دومین جلسه شورای اداری استان، بر ضرورت حضور گسترده و مستمر مدیران در میان مردم و نیز در صفوف نمازهای جمعه و جماعات به‌ویژه در شهرستان‌ها تاکید کرد و گفت: حضور مدیران ارشد و میانی و شهرستانی در اجتماعات عمومی و در بطن جامعه و میان مردم، از تاکیدات رهبر معظم انقلاب و از توصیه‌های عموم مراجع است.

  وی، امام خمینی (ره) را عامل عزت، هویت و سربلندی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: مردمی بودن مدیران، نشان‌دهنده صداقت در رفتار و عملکرد آن‌ها است. مدیران و مسئولان نظام باید ضمن حفظ جایگاه و شأن اداری خود، در میان مردم حضور داشته باشند و در دسترس مردم قرار گیرند؛ چراکه حکومت جمهوری اسلامی ایران، حکومت و مدیریتی مردم‌سالارانه است.

  نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان، تسخیر دل‌ها را موجب ماندگاری در بین مردم عنوان کرد و گفت: مسئولان و مدیران کشور باید برای مردم صادقانه تلاش کنند تا در دل مردم ماندگار شوند.

  وی در ادامه با اشاره به اینکه همه انسان‌ها از پیامبران تا انسان‌های عادی همگی در معرض امتحان الهی قرار دارند، افزود: مدیران باید همواره به یاد داشته باشند که ایام کوتاه و گذرای مدیریت و مسئولیت آن‌ها، آزمون الهی است و هیچ‌کدام از عناوین و موقعیت‌ها ماندگار نخواهد بود.

  آیت‌الله خاتمی خاطرنشان کرد: همه انسان‌ها هم در دادگاه تاریخ از سوی افکار عمومی و مردم و هم در دادگاه عدل الهی مورد قضاوت قرار خواهند گرفت و رفتار، عملکرد و مواضع و اقدامات‌شان به دقت مورد بررسی و نظارت خواهد بود.

  وی، مسئولیت مدیران اجرایی کشور در قبال مردم را بسیار سنگین و مهم توصیف و اظهار کرد: امام علی (ع) در فرمایشات‌شان این مسئولیت‌ها، ریاست‌ها و مدیریت‌ها را میدان مسابقه و امتحان دانسته‌اند و قرآن‌کریم نیز این مدیریت‌ها را مسئولیت‌های مقطعی و دوره‌ای توصیف کرده است.

  نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان، به بیان تاکیدات رهبر معظم انقلاب و ریاست‌جمهوری اشاره کرد و یادآور شد: ائمه‌جمعه به عنوان سربازان نظام و ولایت، بدون هیچ‌گونه وابستگی و تمایل جناحی، در خط ولی‌امر مسلمین قرار دارند و فارغ از خطوط جناحی و تشریفات، باید همواره در میان آحاد مردم حضور داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.