یکی از عوامل نزدیک به سرمربی تیم ملی قبل از آنکه خبر برکناری دبیرکل رسانه ای شود آن را در اختیار کی روش قرار داد تا اوضاع پیچیده شود.

گزارش ویژه قدس آنلاین/ چه کسی خبر برکناری اسدی را به کی‌روش داد؟

قدس آنلاین - گروه ورزشی: برکناری علیرضا اسدی از دبیرکلی فدراسیون فوتبال پس از آنکه کارلوس کی روش در بیانیه ای به انتقاد تند از وی پرداخت، مهدی تاج را به گوشه رینگ برد و برخی پیشکسوتان تا توانستند از او انتقاد کردند که تابع نظر کی روش است و هر چه او بگوید انجام می دهد.

بیانیه کارلوس کی روش در حالی منتشر شد که مهدی تاج قبل از ان تصمیمش برای برکناری علیرضا اسدی را گرفته بود اما رسیدن این خبر به گوش کی روش باعث شد او دست پیش را بگیرد و با صدور بیانیه ای به انتقاد تند از اسدی بپردازد و خواستار برکناری او شود. 

کی روش در بیانیه اش حتی گزینه مد نظر خودش برای دبیرکلی را هم معرفی کرده و خواستار حضور مهدی محمدنبی در این مسئولیت شده بود. ظاهرا یکی از داخل فدراسیون به کی روش خبر داده بود که قرار است خبر برکناری اسدی روز شنبه از سوی فدراسیون منتشر شود. 

به همین خاطر او پیش دستی کرد و برای اینکه هم تاج را تحت فشار قرار دهد و هم قدرت خودش را در فوتبال ایران به رخ همه بکشد آن بیانیه آتشین را صادر کرد و طی آن از تاج خواسته بود که تکلیفش را با دبیرکل مشخص کند. کی روش حتی پیش از این هم در صحبت های خصوصی اش با مهدی تاج تاکید کرده بود که یا جای او در تیم ملی است یا جای اسدی در فدراسیون فوتبال.

با این حال تاج که حسابی در دردسر افتاده است نمی داند چه کسی این خبر رو به کی روش داده و همه برنامه های فدراسیون را برهم زده است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.