گچساران- مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ورزش نفت گفت: من ورزش نفت را از ورزش گچساران جدا نمی دانم ولی هیئت های ورزشی باید خودگردان باشند.

ورزش نفت را از ورزش گچساران جدا نمی دانیم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ،علوی مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد  در نشست با روسای هیئت های ورزشی شهرستان گچساران گفت: تاکید می کنم عبد الرحیم رحیمی فرماندار گچساران به عنوان رئیس شورای ورزشی شهرستان گچساران هستند و بحث نرم افزاری یکی از ظرفیت هایی است که از جانب آقای تاجگردون می توانند به فعلیت برسانند.

وی با اشاره به کارهایی که تاجگردون انجام داده است، افزود: از نظر زیرساخت ورزشی کارهایی که آقای غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت  انجام می دهد خیال ما را از زیر ساخت ها راحت می کند ولی ما هم می دانیم که از طرف ما هم نیاز به فعالیت است.

علوی بیان کرد: ما در این نشست آمده ایم که مشکلات و معضلات را گوش کنیم و برطرف نماییم ، من و ما وارث گذشتگان هستیم و اینکه مقصر ما یا عبدالخانی رئیس ورزش و جوانان گچساران باشد ، اینگونه نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سیاست های کلی ورزش بیان کرد: در مورد سیاست های کلی ورزش بعضی از دوستان اطلاعاتشان کافی نیست و بعضی ها هم با اطلاعات روز هستند ، ما هیچ وقت نگفتیم کامل و وافر برنامه ریزی می کنیم و باید برای برنامه ریزی کامل با شما می نشستیم و مشکلات را می شنیدیم و برنامه ریزی می کردیم.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در مورد اجاره اماکن ورزشی گفت: سیاست کلی در اجاره اماکن ورزشی ، باید این اماکن به مزایده رفته باشدکه شامل مبالغ جزء و متوسط است و در مبالغ جزء از گذشته در اختیار مدیرکل بوده است و هیچ مکانی را بدون اطلاع و اجازه عبدالخانی در گچساران واگذار نکرده ام.

علوی افزود : من ورزش نفت را از ورزش گچساران جدا نمی دانم ولی هیئت های ورزشی باید خودگردان باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.