بجستان- معاون فرماندار بجستان گفت: به دلیل حساسیت زمان و توطئه های دشمن برای اینکه ملت بزرگ ایران اتحاد خود را بیش از پیش اعلام کنند لازم است راهپیمایی ۱۳ آبان ماه با شکوه تر از گذشته برگزار شود.

راهپیمایی سیزدهم آبان امسال باید هر چه باشکوه تر از سال های گذشته برگزار شود

به گزارش قدس آنلاین، حسین اسدی ظهر دوشنبه در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: در راستای رسالتی که برعهده داریم لازم است از دستاوردهای انقلاب و یوم ا ... ها به خوبی یادکرده و آنها را ارج نهیم.

معاون فرماندار بجستان افزود: سه رویداد مهم در سیزدهم آبان ماه ماندگار است و از آنها به گرامی یاد می شود یکی شهادت دانش آموزان و دیگر تبعید حضرت امام معمار کبیر انقلاب وتسخیر لانه جاسوسی و روز استکبار ستیزی می باشد که امروز در حالی که انقلاب اسلامی امانتی بس بزرگ را ما در اختیار داریم شایسته است از این سه رویداد مهم به خوبی یادشود.

وی افزود: ضمن اینکه یاد همه شهیدان انقلاب خصوصا شهدای دانش آموز و دانشجو را باید گرامی بداریم لازم است دریوم الله ۱۳ آبان همه مردم و دانش آموزان با توجه به اینکه برهه حساس استکبار ستیزی را داریم پشت سر می گذاریم شرکت کنیم و ضمن شکوه این مراسم به دشمنان اعلام کنیم که برای ستیز با توطئه های استکبار متحد تر از همیشه در میدان هستیم.

معاون فرماندار بجستان با دعوت از همه نیروهای اداری و مردم و دانش آموزان برای شرکت با شکوه در این مراسم از مسئولان ادارات خواست تمامی امکانات لازم را برای هر چه بهتر برگزار کردن این روز در اختیار قرار دهند.

در این جلسه که با حضور مسئولان ادارات برگزار گردید نقطه نظرات و پیشنهادات مسئولان حاضرارائه ووظایف هریک برای خدمات دهی بهتر اعلام گردیدو قرار شد ساعت حرکت و مسیر راهپیمایی در بجستان به زودی به اطلاع عموم برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.