یزد - رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی در مجلس گفت: تعامل قوای سه‌گانه برای حل مشکلات کشور ضروری بوده و مهم‌ترین مشکل کنونی جامعه اشتغال و بیکاری جوانان است نمایندگان مجلس برای رفع معضل اشتغال، نهایت همکاری را با دولت خواهند کرد.

نمایندگان مجلس برای رفع معضل اشتغال، نهایت همکاری را با دولت خواهند کرد

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا حاجی بابایی شامگاه دوشنبه در یادواره شهید محمدحسین فهمیده و شهدای دانش‌آموز و فرهنگی شهرستان تفت اظهار داشت: دولت تاکنون کارهای خوبی در زمینه اقتصادی و حل معضل بیکاری و برای تولید و اشتغال انجام داده و همچنان باید با همکاری و برنامه مدون تلاش مضاعف داشت و مسئولان برای ایجاد اشتغال ، رونق اقتصادی و تولید در جامعه وظایف خود را با هماهنگی هم انجام می دهند.

 وی افزود: آمریکا از اول انقلاب برای از بین بردن نظام اسلامی توطئه‌های مختلفی را تدارک دید که یکی از این توطئه‌ها به وجود آوردن داعش بود، و به برکت خون شهدا در این توطئه‌ها شکست‌خورده است.

حاجی بابایی تصریح کرد: شکسته شدن ابهت آمریکا و شکست‌های پی‌درپی او و هم‌پیمانانش در عراق، سوریه، یمن و لبنان را به برکت خون شهدایی است  که به ندای ولی‌فقیه زمان پاسخ گفتند.

وزیر سابق آموزش‌وپرورش گفت: رهبرنظام رهبری آگاه مدیر و مدبر و شجاع می باشد و علت ماندگاری نظام به خاطر وجود مبارک رهبری و انسان‌های مخلص و انقلابی و مردم وفادار است.

وی فساد اقتصادی را یکی از معضلات نظام اسلامی‌ خواند و افزود: حفظ نظام از اوجب واجبات است و مبارزه جدی با هرگونه فساد از هر گروه و جناح ضروری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.