زاهدان-معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان در دو ماه اخیر، به استان مورد علاقه گردشگران خارجی تبدیل شده است و امیدواریم این روند رو به رشد ادامه داشته باشد.

روند رو به رشد حضور گردشگران خارجی در سیستان و بلوچستان

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی میرحسینی از بازدید گردشگرانی از ایتالیا، کاستاریکا و لهستان از منطقه حوضدار و شهر سوخته شهرستان هامون خبر داد و اظهار داشت: این گردشگران از سواحل چاه نیمه چهارم، روستای قلعه نو و اقامتگاه بومگردی کلبه آرامش شهرستان زهک نیز بازدید کردند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان افزود: توریست هایی از آلمان، هلند، فرانسه، کره جنوبی، استرالیا، مالزی، ایتالیا، چین، اسپانیا و غیره میهمان سفره پرمهر مردمان سیستان و بلوچستان شده و این نشان از امنیت پایدار و مهمانوازی مردمان این استان است.

این مسئول ادامه داد: تور گردشگران آلمانی و اتریشی با برنامه سفر قبلی از ۱۳ آبان وارد استان می شود و این اتفاق، نشان دهنده تغییر نگاه نسبت به استان و ترسیم چهره جدید مبتنی بر ظرفیت ها و زیبایی های آن است.

وی خاطرنشان کرد: در ۲ ماه اخیر شاهد افزایش حضور گردشگران خارجی به سیستان و بلوچستان بوده ایم که نشان دهنده تبلیغات موثر و هدفمند و آغوش باز مردم استان در میزبانی شایسته از گردشگران است و امیدواریم این روند رو به رشد با همراهی و همکاری همه دستگاه ها به ویژه مردم مهمانواز و فرهنگ دوست استان ادامه داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.