بجستان- فرماندار بجستان گفت: سیزدهم آبان یاد آور حوادث بزرگی است که هر سال ملت ایران با یاد آوری این حوادث انزجار و نفرت خود را از دشمن پست و ستیزه جوی آمریکا اعلام و دانش آموزان و دانشجویان بدانند که درس خواندن می تواند بهترین راه مبارزه با استکبار باشد.

درس خواندن دانش آموزان و دانشجویان بهترین راه مبارزه با دشمن است

به گزارش قدس انلاین، صبح امروز حسین ابراهیمی فرماندار بجستان در جمع هزاران نفر از دانشجویان دانش آموزان و مردم بجستان در راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: جرقه انقلاب اسلامی در سیزدهم آبان زده شد و سه حادثه بزرگ در این روز و تسخیر لانه جاسوسی که امام آن را انقلاب دوم نامیدند حوادثی بود که انزجار و نفرت آمریکای جنایتکار را برای نابودی ایران بیشتر کرد.

وی افزود: هر سال دانش آموزان و دانشجویان با یاد آوری این خاطره بزرگ در این روز انزجار و نفرت خودرا از کینه جویی های استکبار و دشمن زبون اعلام می نمایند و با نصب العین قرار دادن فرمایشات رهبر به همه سران استکبار و رئیس جمهور بی کفایت آمریکا اعلام خواهیم کرد حرفهای جاهلانه و بی تدبیر و واهی آنها خللی در اراده ملت بزرگ ایران نخواهد گذاشت بلکه بر تقویت عزم و اراده ملت خواهد افزود.

بالاترین مقام سیاسی شهرستان گفت:  در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید در سایه این هدایتها و با همکاری یکایک ملت ایران در دفاع از آرامانهای ایران هرگز نخواهیم ایستاد و با یگانگی و اتحاد در برابر همه دشمنان خواهیم ایستاد و اعلام می کنیم همه ما ملت ایران بسیجی و سپاهی هستیم و پاسدار نظام ایران اسلامی خواهیم بود.

فرماندار بجستان با توجه به سخنان اخیر رهبر انقلاب بهترین حربه برای نابودی دشمن و به زمین زدن او را درس خواندن دانش آموزان و دانشجویان دانست و از این قشر خواست سخنان رهبر فرزانه انقلاب را به کار برده و همچنین دشمن خودشان را به فرمایش ایشان بشناسند.

قابل ذکر است صبح امروز هزاران نفر از دانشجویان و دانش آموزان و مردم بجستان همانند سایر شهر های ایران اسلامی در راهپیمایی ۱۳ابان شرکت و با حرکت در مسیر چهار راه انقلاب به طرف مصلی این شهرشعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ اسرائیل نفرت خود را از استکبار اعلام و پس از تجمع در مصلای این شهر و استماع سخنان فرماندار بجستان و قطعنامه راهپیمایی را خاتمه دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.