کرج- رییس مرکز بهداشت شهرستان کرج با اشاره به بازرسی های مستمر و شبانه روزی از مراکز عرضه قلیان گفت: با همکاری دادسرای عمومی و انقلاب کرج و مامورین پلیس نظارت بر اماکن عمومی تعداد ۳۹۸ مورد از این اماکن پلمپ شده است.

پلمپ ۳۹۸ واحد عرضه قلیان در شهرستان کرج

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از پورتال دانشگاه علوم پزشکی البرز، دکتر برودتی اظهار کرد : از سوم مهر ماه سال جاری به دستور دادستانی استان برخورد قانونی با متصدیان اماکن عمومی عرضه کننده قلیان در استان آغاز شد و تا کنون اکثریت این اماکن با پیگیری های انجام شده پاک سازی شده اند.

دکتر برودتی با اشاره به اینکه بیش از سه هزار و ۲۹۹ مورد بازرسی صورت گرفته است تصریح کرد: تعداد اخطار نواقصی غیر بحرانی اولیه  ۶۸۵ مورد بوده و اخطار ۴۸ ساعته پلمپ ۵۷۵ مورد بوده است.

وی افزود: تعداد مراکزی که اقدام به فک غیر قانونی پلمپ کرده ۵۲ مورد بوده است که بر اساس قانون و ضوابط با متخلفان برخورد شده است و ۲۸۴ مورد تعهد محضری به جهت عدم عرضه قلیان از متصدیان اخذ شده است.

رئیس مرکز بهداشت کرج با تاکید بر اینکه تمام شکایات مردمی سامانه ۱۹۰ پیگیری می شود اظهار داشت : ۲۱۵ مورد شکایت مردمی از عرضه قلیان در سامانه ثبت شده است که به آن رسیدگی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.