کرج – رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان البرز گفت: سهم این استان از تسهیلات رونق تولید در سال جاری یک هزار و ۷۰ میلیارد تومان است.

۱۰۷۰ میلیارد تومان سهم البرز از تسهیلات رونق تولید در سال جاری

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، ایرج موفق در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که پیش ازظهر شنبه برگزار شد، با اشاره به اینکه  ۳ هزار و ۳۴۲ پروانه بهره‌برداری با ۱۲ میلیارد تومان حجم سرمایه‌گذاری در استان البرز تاکنون به ثبت رسیده است افزود:حدود ۴ درصد صنعت کشور در البرز واقع‌شده است و۵/۳ درصد سرمایه‌گذاری صنعتی کشور در البرز به ثبت رسیده است.

وی در ادامه افزود: هزار و ۵۴۰ طرح یعنی بیش از ۵۰ درصد طرح‌های صنعتی استان موفق به اخذ مجوز شده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز با بیان اینکه در بخش صنوف بیش از ۹۰ هزار واحد صنفی و  بخش بازرگانی مشغول به کار هستند افزود:  ۱۰ درصد واحدهای نمونه صادراتی کشور به البرز تعلق دارد.

موفق در ادامه گفت:  ۸۲۱ ثبت‌نام کننده متقاضی استفاده از تسهیلات در البرز وجود داشته است، که  در نیمه نخست سال جاری ۱۳۰ درصد افزایش صادرات کالا به خارج از کشور برآورد شده است.

وی افزود: در ابتدای نیمه دوم سال جاری ۳۶ میلیارد تومان میزان تسهیلات پرداختی البرز بوده است و هزار و ۷۰ میلیارد تومان سهم البرز در بخش رونق تولید و اقتصاد مقاومتی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.