شهرکرد-معاون امور توانمندسازی و خدمات اجتماعی بنیاد علوی گفت: از مجموع ۱۳۱ درخواست واصل شده از استان چهارمحال و بختیاری ۴۲ طرح با اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد تومان مصوب شده و تا کنون ۱۸ طرح به مرحله انعقاد قرارداد رسیده است.

۴۲ طرح چهارمحال و بختیاری در بنیاد علوی مصوب شده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، احمد حاج علیزاده روز دوشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان چهارمحال و بختیاری گفت: بنیاد علوی در کلیه استان ها طرح های اشتغال زایی را حمایت می کند.

وی افزود: از مجموع ۱۳۱ درخواست واصل شده از استان چهارمحال و بختیاری ۴۲ طرح با اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد تومان مصوب شده و تا کنون ۱۸ طرح به مرحله انعقاد قرارداد رسیده است.

حاج علیزاده با اشاره به میزان اشتغال طرح های مصوب گفت:به ازای هر طرح ۱۲ نفر اشتغال زایی و میانگین هزینه اشتغال برای هر نفر ۴۵ میلیون تومان می باشد.

معاون امور توانمندسازی و خدمات اجتماعی بنیاد علوی در ادامه با اشاره به دیگر فعالیت های بنیاد علوی در سطح کشور گفت: دیگر فعالیت های بنیاد فعالیت های عمرانی  است که ساخت یک مرکز درمان بستر در استان در مساحت یک هزار و یکصد متر با مشارکت بنیاد علوی ساخت و تجهیز می شود.

وی افزود: طرح مشترک با بنیاد مسکن در ارتباط با تامین مسکن برای خانواده های ۲ معلول به بالا که سهمیه این طرح برای روستاها ۵۰ واحد و برای شهری ۵۴ واحد است.

حاج علیزاده با اشاره به مشارکت بنیاد در طرح های آموزشی گفت: در بحث آموزشی به یک هزار و ۵۷ دانشجو تسهیلات پرداخت شده و در بحث ارتقای تحصیلی ۱۰ هزار و ۹۸۷ دانش آموز تحت پوشش قرار گرفته اند.

وی با اشاره به طرح اشتغال زایی در روستای شیخ شبان استان گفت: بعد از سفر رئیس دفتر مقام معظم رهبری به استان مقرر شد یک تعاونی اشتغال در این روستان ایجاد و طرح های خاتم کاری،چرم دوزی و خیاطی در این تعاونی راه اندازی شده که این طرح حدود ۱۰۰ نفر اشتغال زایی داشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.