قزوین_ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: امیدواریم با تدابیر اندیشیده شده در ایام منتهی به پایان سال، شاهد افزایش بی رویه قیمت ها و کمبود محصول در بازارهای استان قزوین نباشیم.

افزایش بی رویه قیمت ها در ایام پایانی سال کنترل می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، منوچهرحبیبی صبح روز سه شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار کالاهای اساسی استان قزوین اظهار داشت: به منظور تأمین نیاز شهروندان استان قزوین، روزانه ۸۰ تن گوشت مرغ تازه و کشتار روز به بازار عرضه می شود که این رقم در ایام منتهی به نوروز به ۱۱۰ تن افزایش می یابد؛ پیش بینی های لازم برای تأمین آن صورت گرفته و برای ذخیره سازی ۵۰۰ تن مرغ منجمد به منظور کنترل قیمت این محصول در استان برنامه ریزی شده است. 

وی گوشت قرمز و سفید، تخم مرغ، برنج، روغن و شکر و میوه شامل سیب و پرتغال را از جمله کالاهای اساسی استان قزوین برشمرد و افزود: برای ایام نوروز ۹۷، برنامه ریزی برای ذخیره سازی یک هزار و ۵۰۰ تن میوه شامل یک هزار تن پرتغال و ۵۰۰ تن سیب اقدام شده است. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین با بیان اینکه خرید و انبار سیب مورد نیاز مردم استان قزوین برای ایام عید به پایان رسیده و هم اکنون در حال وارد کردن پرتغال و ذخیره سازی این میوه هستیم، ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال میزان مصرف اقلام خوراکی بالا رفته است و از سوی دولت تأکید شده که ستادهای تنظیم بازار به صورت هفتگی در مراکز استان ها تشکیل شده و به رصد بازار و کنترل قیمت ها بپردازند.

حبیبی یادآور شد: امیدواریم با تدابیر اندیشیده شده در ایام منتهی به پایان سال، شاهد افزایش بی رویه قیمت ها و کمبود محصول در بازارهای استان قزوین نباشیم.

وی از ذخیره سازی ۲ هزار و ۷۰۰ تن شکر و سه هزار تن تخم مرغ و ۹۸۰ تن برنج و ۲۰۰ تن روغن و کره در استان قزوین خبر داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.