یزد - نخستین همایش مهندسین بسیجی و یادواره ۵۴ شهید مهندس استان شامگاه یکشنبه در سالن فرهنگسرای غدیر استان یزد برگزار شد.

نخستین همایش مهندسین بسیجی  استان یزد برگزار شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد دراین همایش اظهار داشت: شهید چمران با شخصیت و منش و کردارش بهترین الگو برای مردم می تواند باشد و در جنگ تحمیلی از او رفتارهای انسانی زیادی مشاهده می شد که حتی در بین جنگ به فکر له نشدن گلهای شقایق دشت بود و از این قبیل رفتارهای زیبا و دقیق و انسانی این بزرگ مرد می توان برای الگو قرار دادن جامعه و مردم استفاده کرد.

وی افزود: باید برای نسل جوان به دنبال الگوی مناسبی باشیم و در این زمینه برای آگاهی نسل جوان و شناساندن شخصیتهایی همچون شهید چمران  کار انجام شود که اگر در این زمینه تلاش کنیم صدای آن از بمب اتم نیز بیشتر و تاثیرگذارتر است.

جمیر ی تصریح کرد: لباس بسیجی بر تن تمام افراد زیبا جلوه می کند  و اگر برتن افراد تحصیلکرده و مهندسین باشد باعث افتخار است و جامعه مهندسین بسیجی نیروهای ارزشمند کشور هستند.

فرمانده سپاه الغدیر استان گفت: دشمن بیدار و در حال تخریب می باشد و آسیب و کارهای فرهنگی برای انحراف نسل های جوان انجام می دهد و امروزه انقلاب در خطر است و باید ارزشها و آرمانهای شهدا را به جوانان یادآوری کرد ونباید گذاشت که جوانان از آرمانهای شهدا دور شوند.

۱۰۰۰ نفر در سازمان بسیج مهندسین استان یزد عضو هستند

در ادامه این همایش مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان یزد اظهار داشت: سازمان بسیج مهندسین در سال ۱۳۷۹ تشکیل شده است و هدف از تشکیل آن جمع آوری تجارب سازنده و موفق مهندسین بسیجی در دوران دفاع مقدس و همچنین دوران سازندگی کشور است.

امیدی گفت: این سازمان در سال ۱۳۹۲ به سه قسمت بسیج عمرانی، بسیج کشاورزی و بسیج صنعت و معدن تقسیم شد.

وی افزود: در حال حاضر ۱۰۰۰ نفر در سازمان بسیج مهندسین استان یزد عضو هستند و هر کدام در هفت گروه تخصصی عضو هستند و جلسات هفتگی و ماهانه در این گروه ها برگزار می شود و در این جلسات به مسائل و مشکلات در تمام زمینه ها پرداخته می شود.

امیدی تصریح کرد: گروه تخصصی مدیریت شهری، آب، مسکن، معماری و شهرسازی، محیط زیست، حمل و نقل و مدیریت بحران آب هفت گرده تخصصی در سازمان بسیج مهندسین استان یزد هستند که مشغول فعالیت می باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.