کرج - رییس کمیسیون برنامه وبودجه شورای اسلامی شهر کرج گفت: شهردار برای تفویض اختیار به مدیران خود نیازمند اخذ مصوبه شورا است وباید در این خصوص اقدام کند

شهردار کرج برای تفویض اختیار به مدیران نیازمند مصوبه شورا است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عباس زارع صبح امروز چهارشنبه در نطق پیش از دستور چهل و دومین جلسه شورای شهر کرج اظهار کرد: بر اساس تبصره  ماده ۵۴ قانون شهرداری و مصوبه شورای شهر، شهردار می‌تواند قسمتی از وظایف را با تصویب انجمن شهر به معاون یا سایر مسئولان شهرداری واگذار کرده که در نخستین روزهای فعالیت شورای شهر کرج لایحه‌ای در این زمینه موردبررسی قرار گرفت.

زارع  با اشاره به اینکه  زمان تعیین شده به شهردار در این زمینه به پایان رسیده است، افزود: باید شهردار برای تفویض اختیار به تمام مسئولان خود که نیازمند اخذ مصوبه شورا است باید اقدام کند.

وی خاطرنشان کرد:  تفویض اختیار را شهردار انجام داده است اما این لایحه به شورا ارائه نشده است و باید هر چه سریع‌تر نسبت به اجرایی شدن آن اقدام شود.

دیگر عضو شورای شهر کرج نیز در نطق پیش از دستور به گلایه شهروندان ساکن در منطقه  ۸ شهرداری کرج اشاره کرد وگفت: ساکنین در خصوص مشکلاتی که زباله های عفونی بیمارستان شهید مدنی برای شان ایجاد کرده گله مند هستند.

سارا دشتگرد در ادامه گفت: بیمارستان مدنی در محدوده کوچه ۸ متری بدون اخذ مجوزهای قانونی از فضای موجود به‌عنوان درمانگاه استفاده کرده است و ساخت‌ وسازهای  بدون مجوز انجام می دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.