قدس آنلاین:طرح فرهنگی باغ موزه دفاع مقدس در مشهد باید قبل از دهه فجر امسال به انجام برسد.

باغ موزه دفاع مقدس مشهد باید قبل از دهه فجر تکمیل شود

  به گزارش قدس آنلاین، استاندار خراسان رضوی در بازدید از مراحل اجرای این یاغ موزه و پیشرفت آن تاکید استاندار خراسان رضوی بر تکمیل باغ موزه دفاع مقدس گفت:  باید تلاش بر آن باشد که این طرح در مهلت زمانبندی تعیین شده و با  کمترین قیمت و نیز رعایت کیفیت به انجام برسد.

علی رضا رشیدیان در نشستی با مسئولان اجرایی این طرح افزود: با هدف بررسی عملکرد پیمانکار و هزینه اعلام شده برای اجرای طرح، گروهی با مسئولیت معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، شهرداری مشهد و نماینده نیروهای مسلح، اقدامات انجام شده  را دوباره بررسی کنند و  اگر پیمانکار امکان اجرای طرح را با هزینه تعهد شده در زمان مشخص و با کیفیت مناسب ندارد، کار به پیمانکار جدید واگذار شود.

وی گفت: در اجرای سریعتر این باغ موزه نیز شهرداری کمک لازم را انجام دهد و از ظرفیت نیروهای مسلح طبق تعهد برای تامین مصالح و ماشین آلات مورد نیاز اجرای طرح نیز استفاده شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: دو بخش از طرح  بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته از سال ۹۵  در مدت دو سال باید انجام شود که امید است پس از تکمیل آن  قبل از دهه فجر امسال، برای اجرای بخش اصلی این باغ موزه در  بخش دوم برنامه ریزی شود.

بخش اول پروژه باغ موزه دفاع مقدس در مشهد از سال ۹۵ اجرایی شده  است و بخشی از هزینه های این طرح  را شهرداری، بخشی نیروهای مسلح و نیز استانداری خراسان رضوی تامین می کند.

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس  خراسان رضوی ساخت طرح باغ موزه دفاع مقدس  را پیگیری می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.