گیلان - رئیس کل دادگستری گیلان گفت: با وجود کمبود اعتبارات عمرانی ملی بتوان با بهره‌مندی از ظرفیت‌های استانی و کاهش هزینه‌های ساخت، روند توسعه فضای فیزیکی دادگستری‌ها را گسترش داد.

گسترش روند توسعه فضای فیزیکی دادگستری‌ها در گیلان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان ، احمد سیاوش‌پور در افتتاح ساختمان جدید دادگستری شهرستان رضوانشهر از همه دست اندرکاران احداث ساختمان جدید دادگستری شهرستان رضوانشهر قدردانی کرد و ساخت این مجموعه را موجب تکریم مراجعین و جلب رضایت بیشتر مردم فهیم این شهرستان عنوان نمود.

وی تصریح کرد: با وجود کمبود اعتبارات عمرانی ملی بتوان با بهره‌مندی از ظرفیت‌های استانی و کاهش هزینه‌های ساخت، روند توسعه فضای فیزیکی دادگستری‌ها را گسترش داد .

رئیس کل دادگستری گیلان با بیان این‌که ایجاد و توسعه ساختمان‌ها و ابزار کار در ارائه خدمات مطلوب به مردم موثر است ادامه داد: در سایه این امکانات کارکنان می‌توانند با تمرکز و آرامش بیشتری در جلب رضایت مردم فعالیت نمایند .

گفتنی است؛ ساختمان جدید دادگستری رضوانشهر در راستای توسعه فضای موجود، به مساحت ۴۵۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان ظرف مدت ۶ ماه به بهره‌برداری رسیده است .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.